.

tiistai 30. syyskuuta 2014

Tekemistä talveksi



Mä oon monesti kertonut, etten osaa olla toimettomana. Mutta sen lisäksi mun projektien pitäis aina olla nopeita ja helppoja. Näiden yhdistäminen tarkoittaa sitä, että ideat tuppaa loppumaan joka välissä. On mahdotonta keksiä yhdessä illassa valmiita juttuja joka päivälle.


Kun näin kirpparilla säkillisen jämälankoja kahdella eurolla, päätin aloittaa täysin erilaisen projektin. Tääkin on helppo, mutta nopea tää ei todellakaan ole. 


Aloin virkkaamaan jämälangoista ympyrää ja päätin tehdä sitä suuremmaksi sitä mukaa, kun jaksan ja sopivia lankoja eteen tulee. Nyt ollaan kokoluokassa "tyynynpäällinen". Ehkä jossain vaiheessa päädytään kokoon "torkkupeite". Tai sitten ei.


Sillä ei periaatteessa oo mitään väliä, koska ainakin mulla on nyt joka illaksi tekemistä. Ja tyttären mukaan pyöreää peittoa ei voi olla olemassa, joten stressiä peiton valmistumisellekaan ei ole. Jos tästä sellainen joskus tulee, niin kai se voidaan luokitella sitten ihmeeksi kahdellakin tapaa. Ainakin tää varmasti opettaa mulle kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa. Molemmissa on paljon kehittämisen varaa.

Kiva House Doctorin lankakori on muuten parin viikon takainen heräteostos ihanasta uudehkosta vaasalaisputiikista Minun / Min. Mä oon niin fiiliksissä, että tästäkin kylästä saa vihdoin HAYn tuotteita. Oon muuten poikennut tuolla joka viikko. Parempaa palvelua en oo saanut vielä koskaan missään. Suosittelen piipahtamaan, jos liikutte täällä päin. 
Ja kyseessä ei tälläkään kertaa ole maksettu mainos :)

Pirtsakkaa illanjatkoa!



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti