.

lauantai 13. syyskuuta 2014

Pallopullot



Kivojen ja toimivien saippuapumppupullojen metsästys on turhauttavaa hommaa. Niiden toimivuutta kun ei siellä kaupassa voi testata. Oon tähän mennessä löytänyt tasan yhden sellaisen, joka oikeasti toimii käytössä. Mutta siihenkin kyllästyy välillä ja niinpä päätin taas ostaa saippuani pumppupulloissa ja tuunata vähän.


Prisman Omena- ja vadelmasaippuoista etiketit irtosi helposti, eikä pinta jäänyt yhtään tahmaiseksi. Niinpä hankasin vain ton numerokoodin pois ja liimailin päälle maalitaulujen paikkatarroja, joita vihdoinkin onnistuin löytämään Kärkkäiseltä.


Nyt on taas hetkeksi pirtsakat pullot molempiin vessoihin. Sekä saippuoiden värit, että  niiden loppusijoituspaikat päätti neiti O. Mä oisin varmaan valinnut sen turvallisen valkoisen saippuan.

Mitenkäs teidän aurinkoinen lauantai on sujunut? Mua melkein hävettää myöntää, että oon taas siivonnut ja pyykännyt klo 8 alkaen. Miksei meillä silti oo koskaan siistiä. En voi käsittää. Nyt aion kuitenkin hetken hengähtää ja lysähtää terassille kahvikupin kera. Nyt oon todellakin sen ansainnut.



2 kommenttia :