.

maanantai 8. syyskuuta 2014

Ihmeellinen yhteensattuma



Aina välillä törmää kuin tilauksesta sellaiseen asiaan, jota ei edes tiennyt olevan olemassa. Meille tää tapahtui viimeksi lauantaina. Lähdettiin sille sohvantestausreissulle, mutta samalla piti käydä katsomassa tyttärelle mieluisaa työtuolia. Neiti oli jo aiemmin kuvaillut, että tuolin pitää olla ihan sellainen, kuin meidän ruokapöydän tuolit, mutta siinä pitää olla renkaat. Mä en uskonut sellaista olevan olemassakaan, mutta ajattelin, että kun joku mieluisa löytyy, niin se kelpaa. Voitte kuvitella, miten hämmästynyt olin löytäessäni just tuon tyttären kuvaileman haavetuolin Jyskistä.


Toi istuinosa on mun silmään ihan identtinen. Keittiön tuolit voit kurkata esimerkiksi täältä. Voitte kuvitella, miten onnellinen 6-vuotias poistui tuoleneen myymälästä (tosin mä olin se, joka tuon autoon raahasi, mutta kuitenkin).



Uuden tuolin myötä piti tietenkin siivota huone ja järjestellä tavarat pöydälle. Hajuvedetkin pääsivät nyt korujen seuraan aktiiviseen käyttöön (vähän vähemmänkin tosin riittäis).

Ootteko te löytäneet joskus jotain yllättävän täydellistä just oikeaan aikaan?


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti