.

torstai 11. syyskuuta 2014

Talo-ostoksilla



Silloin, kun Luhdan talohyllyt ja -lyhdyt tulivat myyntiin, niin mä en löytänyt niitä mistään. Metsästin jonkin aikaa ja lopulta luovutin. Ei sillä, että mulla ois tarvetta ollut kummallekaan, mutta jotenkin ne vaan miellytti kovasti silmää, eikä hintakaan ollut kovin paha. Viime aikoina en oo enää etsinyt, mutta ehkäpä juuri siksi löysinkin.


Talolyhty odotteli mua eilen kirpparilla. En itse asiassa sitä heti tunnistanut juuri samaksi, mutta nappasin käsiini ja pohjasta se merkki sitten löytyikin. Lyhty oli täysin ehjä ja hintaa 2,50€, joten pakkohan se oli kotiin kiikuttaa.


Mullahan on useampia erilaisia talolyhtyjä takapihalla luumupuun alla, mutta tätä en malta sinne kiikuttaa. Laitoin sen nyt toistaiseksi makkarin hyllyyn talvea odottelemaan. Mun puolesta se saa odotella vielä pitkään. Tänään nautitaan vielä lämmöstä ja auringosta, eikä talvelle uhrata ajatustakaan.

Toivottavasti tekin ootte saaneet nauttia hienoista keleistä. Mä taidankin suunnata hetkeksi pihalle kahvikupin kanssa. Rentoa loppuiltaa teille myös.


4 kommenttia :

  1. Mä oon nähnyt noita prismassa! Alessa oli kympillä valkoisia ja mustia:) Laitoin sulle eilen postia, täytyy vielä se numba sulle lähetellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin just pyörimässä meidän Prismassa, mut siellä oli vaan niitä tosi isoja ja ihan normaalilla hinnalla. En malttanut sijoittaa.
      Makselin just sulle. Kiitos <3

      Poista
  2. Moi. Mistä tuo hylly on? Tarvisin juurikin tuollaisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on löytö huuto.netistä. On ilmeisesti tosi vanha ja aitoa String-hyllyä edullisempi vaihtoehto. Valitettavasti mulla ei oo mitään tietoa merkistä tai valmistajasta.

      Poista