.

tiistai 16. syyskuuta 2014

DIY: Jämälangoista turhakkeeksi



Kun kädet kaipaa tekemistä ja aivot lepoa, joutuu turvautumaan aina säännöllisin väliajoin näihin samoihin väkerryksiin, jotka syntyvät sen enempää miettimättä. Mulla on ollut jo pitkään meneillään "eroon jämälangoista"-projekti, jonka tuotoksena tämäkin hyödytön pussukka syntyi.


Eihän tää siis muuten ois hyödytön, mutta kun mä nyt satun muutenkin rakastamaan kaikenlaisia purkkeja, laatikoita ja koreja. Kaikille niillekään ei ole ollut käyttötarkoitusta koskaan. Tänne päätin tökätä muutamat lipaston päällä lojuneet cd-levyt, jotka kylläkin tällä lailla säilöttynä vievät paljon enemmän tilaa.

Täytyis kehittää jotain muuta helppoa ja nopeaa virkattavaa lopuista jämälangoista. Oisko sulla heittää joku huikee idis?

Tähän loppuun on muuten pakko kertoa tilannepäivitys eiliseen postaukseeni ja aamuisiin kommentteihini liityen: Mähän siis aamulla salaa tuuletin ekan onnistuneen yön jälkeen ja lupasin palkinnon tän kunniaksi. Isäntä sit tänään töistä tullessaan kertoi nukkuneensa osan yöstä neidin vieressä, koska yöllä oli taas itketty ja huudettu melko äänekkäästi. Mä oon nukkunut koko tän episodin ohi. Mitenkähän nyt onnistun perumaan tuon jo lupaamani palkitsemisen, kun huijaus on paljastunut?? 

Paremmalla onnella kohti seuraavaa yötä. Kivaa loppuiltaa teille!


4 kommenttia :

  1. Ainahan voit arpoa näitä "jämälanka" ihanuuksia :D Mulle kelpaisi ainakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä oon joskus hetkellisesti tota ajatellut, mutta sitten iskee se fiilis, et ei kehtaa, kun nää on kuitenkin tällaisia harrastelijan räpellyksiä :) Ehkä joskus rohkaistun kokeilemaan.

      Poista
  2. Mulle kelpaisi kyllä kanssa. Mie jos osaisin virkata niin virkkaisin semmoisia pieniä paksuja kukkia. Erivärisiä tietenkin ja sit liittäisin ne matoksi. .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika kiva idea. Varmasti osaisit virkata, kun vaan kokeilet rohkeasti. Siinä hommassa, kun ei tarvitse murehtia putoavista silmukoistakaan.

      Poista