.

lauantai 6. syyskuuta 2014

Great Band or Beautiful New York?



Tänään me vihdoin suunnattiin koko perheen voimin Vepsäläiselle koeistumaan sohvia. Nyt oon jotenkin ihan pyörällä päästäni, koska olin ajatellut käynnin olevan lähinnä Band-sohvan koeistuntaa ja värien pähkäilemistä. Ei mennyt ihan niin. Poistuessani en ollut tilannut (tai edes valinnut) yhtäkään sohvaa, saati sitten kangasta.


Ensimmäisenä pääni sekoitti Furninovan New York, josta saa myös muokattua ihan mieleisensä kokoonpanon ja kangasvaihtoehtoja oli paljon. Harmaan eri sävyt on tällä hetkellä mun listalla lemppareita, mutta kun niitäkin on aika monta; tekstuurilla ja ilman. On pellavaa ja puuvillaa sekä niiden sekoitetta. On keinokuitua seassa ja vaikka mitä.


Tämän jälkeen pakkaa sekoitti myyjän esittelemä Iskun Inkoo. Myymälässä tästä sohvasta oli näytillä vain nahkainen versio, jonka vuoksi mun oli jotenkin vaikea ottaa sitä vakavasti vaihtoehtona. Kangasverhoiltu vaihtoehto oli kuitenkin nähtävillä kuvaston muodossa, jota sitten kotona alkuillasta tarkemmin tutkin.


Mutta se Adean Band. On se ihana. Itse tosin valkkaisin aika erilaisen version tästä. Käsinojat ottaisin kapeina ja suorina. Jalat luultavasti vaihtaisin myös. Ja kulmasohvan sijasta, meille tulisi divaanisohva. Perhe kelpuuttaisi minkä tahansa näistä vaihtoehdoista, joten mun päätös ei tullut yhtään helpommaksi. Periaatteessa mä olen jo sohvan päättänyt, mutta olisin jotenkin kaivannut toistakin kantaaottavampaa mielipidettä. Ja se väri sitten; tumma vai vaalea? Vaiko jotain siltä väliltä? Mitä mieltä te ootte?


2 kommenttia :

  1. Eipä ihme, jos on vaikea päättää - kaikki ovat kauniita;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin. Ensin metsästin kauan kriteerit täyttävää kaunista sohvaa ja sitten niitä löytyykin kerralla useampi. Ei ole helppoa. Tarkoitus kuitenkin ois se, että tästä tykkäis seuraavat 10 vuotta.

      Poista