.

keskiviikko 27. elokuuta 2014

Samovaariin kietoutunut



Marimekon ihana Samovaari-trikoo on ollut toooosi kauan mun kangaskätköissä, koska en oo malttanut sitä saksia. Tätä kun ei meinaa enää löytää mistään. Lopulta kuitenkin rohkaistuin saksimaan siitä mekon ihan sillä perinteisellä tyylilläni-suorat saumat ja ilman kaavoja.



Tässä henkarilla se näyttää ihan muotopuolelta, koska laitoin olkapäille avattavat hakaset, joiden varassa en mekkoa henkarille suoraan saanut. Silityksenkin tuo vielä kaipaa, mutta ensin oli pakko sovittaa.


Joo, mä inhoan näitä kuvia ja siksipä taas piilouduin hatun taa. Vähän Amerikan meininkiä tällä kertaa. En myöskään osannut laittaa tota kättä silleen järkevästi, että hihan leveys näkyis kuvassa. Kyllä tästä joka tapauksessa ihan käyttökelpoinen ja mukava kolttu tuli. Ja taas on yksi kangasaarre vähemmän säilöttävänä.



4 kommenttia :

  1. Pöh! Tuommonen missi suittaa hyvin kuvissa esiintyä ;) Hieno mekko! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en voi edes itse käsittää, miten vastenmielistä toi kuvissa oleminen voi mulle olla. Mekosta tuli kyllä yllättävänkin kiva, vaikka on tosi helppo ja yksinkertainen.

      Poista
  2. Sä oot niin kriittinen!
    Eli oot ihan itse loihtinut tuon mekon ja mun mielestä tuota voisi käyttää ihan missä tahansa juhlatilaisuudessa. Sulla on silmää! Ja taitoa!
    Ja kuka edes osaa käyttää ompelukonetta!!!! Todella upea tämäkin mekko<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mä kyllä olen melko kriittinen itseäni ja omia aikaansaannoksiani kohtaan. Taitaa vaan olla niin syvällä perusluonteessa, ettei sitä helposti muuteta :)

      Poista