.

lauantai 2. elokuuta 2014

DIY: täytettyjä eläimiä



Facebookin puolella seurailevat tietävätkin, että levitin eilen lattialle koko kangasvarastoni pientä inventaariota varten. Mulla on paha tapa ostaa kivoja kankaita alesta tai käytettyinä verhoina tms, joten pelkästään Marimekon tuotantoa löytyy kymmeniä metrejä. Näiden heräteostosten lisäksi mä usein käytän itse kankaat useampaan kertaan. 

Olin jo ehtinyt unohtaa, että meidän lattiatyynyillä oli joskus Aarnion Poni ja Dino-kuosiset päälliset. Ne pääsivät nyt uusiokäyttöön.


Poni jäi yksipuoliseksi. Ainakaan mun paloissa ei ollut täysin samankokoista kuvaa peilikuvana. Toiselle puolelle laitoin harmaan tähtikankaan.


Dinosta sen sijaa tuli käännettävä versio. Vähän se on vielä kuhmurainen ja ryppyinen, mutta eiköhän se siitä oikene.


Elukat pääsevät nyt tytön huoneeseen pehmolelujen seuraksi. Onhan tää käyttö vähän väkisin väännettyä, mutta ei oo ihan helppo keksiä uusiokäyttöä näin isokuvioiselle kankaalle, jota oli käytössä neliönmuotoiset palat. Varmaan tän käytön jälkeen mä jo maltan heivata noi kankaanpalat kokonaan.

Kovin paljon nää olemattomat ompelukset eivät mun varastoja pienentäneet, joten kivoja ompeluideoita otetaan vastaan.

Nyt takaisin terassille. Aurinkoista lauantaita!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti