.

tiistai 18. kesäkuuta 2013

Nobody puts Baby-Origo in a corner




..except me.




Toinen Origokin löysi paikkansa. Ja tää päätyi itse asiassa just siihen, mihin aikoinaan olin sitä ostamassakin. Mä mietin silloin joskus, et tähän vois olla hauska idea sitoa joku rouhee köysi, jonka sit kiinnittäis vaikka verhotankoon. Tää nimittäin mahtuu putoamaan sohvan ja seinän väliseen rakoon.




Mä jaksan aina yllättyä siitä, miten hyvin nää Aarnion valaisimet oikeesti valaisee. Ja se on siis hyvä juttu.




Nyt mä voin tarvittaessa lukee tässäkin nurkassa. Toisessa reunassahan meillä majailee se pieni Tuplis lukuvalona.




Hauska, miten toi valo saa valaisimen ääriviivat katoamaan. Ai hitsit, mulla jäi taas tyynyt pöyhimättä ja asettelematta kuvaa varten. Mut tässä onkin tarkoitus kattoo vaan tota valaisinta :)




Siellä se nököttää. Ihan niinku ois sitä varten tehty toi paikka. Vähän piilossa, mut hoitaa hommansa.




Mistähän löytäis jonku väreihin sopivan kunnon köyden? Tai kyllähän ton sohvan kanssa mätsäis ihan perinteisen värinen köysikin. Mitäs mieltä, hankinko köyttä, vai annanko vaan olla noin?

P.s. Lukijan pyynnöstä kommentointi on nyt helpompaa. "Kommentointi nimellä" pudotusvalikkoon on nyt lisätty "Nimi/URL-osoite", sekä "nimetön" vaihtoehdot.
Tästä kiitos mun henk.koht. help deskille. Itsehän en osaa tehdä mitään muutoksia. Toivottavasti kommentointi pysyy jatkossakin asiallisena :)






2 kommenttia :

  1. Ohhoh - valaiseepa hyvin! Ja on tosi näppärän kokoinenkin. Minä en köyttä varmaan laittaisi - se on tuosta niin helppo siirtää tarvittaessa jonnekin muuallekin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin toi valaisin näyttää mun silmään "irralliselta" tossa. Vaatis ehkä jotain kaverikseen; alleen, päälleen, tai muuten vaan lähelleen :)

      Poista