.

torstai 9. toukokuuta 2013

My Little Poni ja elinympäristöä



Poni on kotiutunut parissa kuukaudessa hyvin uuteen rakastavaan kotiinsa. Nimeä sille ei toistaiseksi oo keksitty, ellei "heppaa" lasketa nimeksi.

Suurinta ihmetystä on aiheuttanut se, miten noi korvat on saatu tohon kiinni. Onneks ovat toistaiseksi myös pysyneet kiinni päässä, vaikka näissä roikutaan välillä melko voimakkaalla otteella (Huom, en minä).




Alkutäpinän jälkeen unohdin omistaa ponille sen ansaitseman oman postauksen, joten ajattelin nyt lopultakin sen tehdä.

Ponin asettelu ei muuten oo ollut ihan yksinkertainen juttu. Se on nätti joka suunnasta, eikä meillä alunperin ollut tälle olemassakaan minkäänlaista paikkaa. Nyt kun paikka on valikoitunut, aiheuttaa päänvaivaa sen asettelu.




Katse sohvalle?
Katse eteiseen?
Katse telkkariin?

Vaiko nykyinen; katse ruokapöytään? Kaikkea on kokeiltu, mutten mä silti osaa päättää. Niinpä oonkin päätynyt kääntelemään sitä aina siivotessa, niin saa sekin vähän vaihtelua.




 En nyt viitsinyt pelkkää ponia joka suunnasta kuvailla, joten napsin kuvia muualtakin olkkarista.
Sohvalle on muuttanut yks uus Indiskan keltainen tyynynpäällinen, joka löytyi upouutena kirpparilta eurolla. Onhan se eri keltainen kuin aiemmat, mut ei haittaa mua. Musta ei oo edelleenkään tullut mikään turhantarkka.




Ja sekä tyynyt, että sohva ovat edelleen ihan rypyssä ja vähän sinnepäin. Ei mua haittaa sekään.
Nää mun kuvat on muutenkin aina täyttä realismia ja vaan sotkut on kuvista karsittu.




Mä en käsitä, miks noi taulut näyttää useimmissa kuvissa olevan ihan miten sattuu, vaikkei mun silmällä (eikä siipankaan) ne muuten näytä vinossa olevan. Täytynee joku päivä tarkistaa vatupassilla :) 
Ehkä se hämää, et yläreuna on kuitenkin enemmän irti seinästä, tai jotain.












Kynttilänjalat on muuttaneet olkkariin, kun on nyt viimeaikoina ollut aina joku maljakko ruokapöydällä. Alle laitoin yhden taannoin voittamistani ihanista tableteista.




Muurame, Block ja printtitaulu on yks mun pyhistä kolminaisuuksista. Miellyttää silmää kuukaudesta toiseen. Taulua oon välillä vaihtanut, mut perusajatus on pysynyt samana.




Ja sit tää Hayn laatikko, joka sopii mitoiltaan täydellisesti Muuramen hyllyihin, mutta näitä ei täällä takapajulassa voi mistään ostaa. Seuraavan kerran, kun pääsen isolle kirkolle, niin ostan näitä lisää. Ärsyttää ihan järjettömästi, kun en tajunnut silloin aikoinaan näitä enempää ostaa.
Näin jopa yks yö unta, et olin ostamasssa näitä jostain ja arvoin, et mahtuuko yhdelle hyllylle 2 vai jopa 3 laatikkoa :D

Meinasin muuten tänään polkaista sadepäivän ratoksi käyntiin terassipehmusteiden verhoiluprojektin (lopultakin). Meillä on ollut ko. kalusteet myynnissä pari viikkoa, mutta ostajaehdokkaita ei ole ilmaantunut.
Eilen sit päätettiin, et tyydytään nykyisiin. Aamulla mailissa odottikin viesti kiinnostuneelta, joka tulee tänään kalusteita katsomaan. En sit viitsikään projektia aloittaa, jos menevätkin kaupaksi. Peukut pystyssä :)




2 kommenttia :

  1. Poni on niin kaunis! :))) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ollut kyl toistaiseksi paras "kirppislöytö". mä en vieläkään voi käsittää, et se tuli mun eteen puolivahingossa ja alle puoleen hintaan :)

      Poista