.

maanantai 1. joulukuuta 2014

DIY: Leivonnaiset uunissa



Onneksi päädyin siihen, etten edes yritä väsätä blogin puolelle joulukalenteria. Pieleen ois mennyt heti ekana päivänä. Mä kun tykkään aina tehdä postauksetkin niin fiilispohjalta, ettei mulla juuri koskaan oo mitään luonnoksia valmiina, vaan teen kaiken samana päivänä.


Mun fimoilut on tässä vaiheessa, vaikka kello on jo melko paljon. Ihan turha suunnitella tekevänsä tänään mitään valmiiksi asti. Mä oon joka kerta yhtä yllättynyt, miten paljon tollaisen paketin muovailemiseen kuluu aikaa, jos pyörittelee vaan pieniä palloja.


Kuten kuvista voi päätellä, on tällä kertaa tulossa myös korviksia. Niitä en oo tehnyt koskaan ennen ja mua vähän jännittää, miten saan ton metallitikun taitettua nätisti.


Viimeinen satsi on vielä uunissa. Jouluihmiset paistelee pipareita ja torttuja ja allekijoittanut paistelee fimokoruja. Joulupaketteihin näistäkin osa (toivottavasti) päätyy, joten en mä nyt ihan eri hommissa ole.


Monessa blogikodissa on jo kaivettu kuusi koristeineen esille, mutta sitä ei meille oo tulossa vielä kolmeen viikkoon. Ehkä mäkin näiden jouluun jotenkin liittyvien projektieni kautta pääsen siihen mennessä joulufiilikseen.
Hyvää alkanutta joulukuuta kaikille!


2 kommenttia :