.

tiistai 13. toukokuuta 2014

Alle 2 rahaa



Menipä myöhäiseen tänään, kun alkuilta vierähti Suomen pelin parissa. Sen lisäksi virkkasin pari tuntia ja sitten purkasin kaiken tekemäni reilussa viidessä minuutissa - aina ei voi onnistua. 

Onneksi Duudsonit takaavat mulle aina tunnin laatuaikaa blogimaailmassa.
Piipahdin tänään pikaisesti kirpparilla. Eipä mikään menestys ollut tämäkään reissu, mutta jotain pientä kivaa löytyi kuitenkin.


Bloomingvillen pieni keraaminen talo maksoi euron. Ei mulla oo hajuakaan siitä, mitä tollaiset muuten maksais, mutta euro kuulosti hyvältä hinnalta. Pakko oli se saada.


Pinta ei oo ihan priima, mutta ei se mua haittaa. Eihän tälläkään varsinaisesti mitään tee.


Oon jo jonkin aikaa metsästänyt jokaisella kirpparireissulla nahkavöitä. En mä aio näitä käyttää, vaan tuhota ja uusiokäyttää erilaisissa projekteissa. Ton mustan meinasin jo jättää, mutta se on jotenkin niin sympaattisen räjähtänyt ja kärsinyt, etten mä raaskinut sitä hylätä.


Uudessa Virkkuri-kirjassa nahkanauhaa oli käytetty tosi monessa teelmöksessä, joten eiköhän näille käyttöä löydy. Yhteishinta oli 0,90€. Aika kohtuullinen sekin.

Kivaa loppuiltaa. Mä painun ihan pian unille.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti