.

lauantai 4. tammikuuta 2014

Uusi ulkoasu



Surkeilla tietoteknisillä taidoilla varustettu bloggaaja rohkaistui vihdoin vaihtamaan blogin värimaailmaa. Harmaan nappasin aikoinaan valmiina pohjana, enkä oo uskaltanut asetuksiin koskea, kun en niistä mitään ymmärrä.

Ei se ihan nappiin tälläkään kertaa meikäläiseltä mennyt, mutta onneksi mulla on mielettömän taitava, fiksu, kiva ja näköjään ajatuksen voimalla toimiva etätuki, joka fiksaili pieleen menneet asetukset ja päivitti bannerinkin ihan oma-aloitteisesti.

Kiitos Oiwalle vielä tätäkin kautta. Olet korvaamaton apu :)

Mitäs tykkäätte uudesta ulkoasusta? Toiveita, kommentteja ja rakentavaa kritiikkiäkin otetaan kiitollisena vastaan. Vinkatkaa myös, jos löydätte blogista jotain kummallisuuksia, toimimattomia linkkejä tms. En lupaa, että osaisin niitä itse korjata, mutta onneksi mä tiedän, kuka varmasti osaa.

P.s. Osaatteko te muut bloggarit säätää näitä juttuja itse? Oonko mä ainoa täysin onneton tapaus...

Kivaa lauantaita! Palaan varsinaisen postauksen kera myöhemmin. Nyt aion hetken nauttia autuaasta toimettomuudesta.



12 kommenttia :

  1. Tää uusi ulkoasu oli kyllä onnistunut idea! Niin paljon mukavampi lukea mustaa tekstiä valkoisella pohjalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös. Silloin blogia perustaessa tyydyin valitsemaan värien kirjosta vain kaikkein neutraaleimman mallin, jota en oo sit uskaltanut aiemmin muuttaa.

      Poista
  2. Tosi kiva on uusi ulkoasu!
    Minäkin tarvitsisin tuollaista etätukea...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä en pärjäisi ollenkaan ilman apua näissä. Oon ihan onneton tunari kaikessa koneisiin liittyvässä :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ehdottomasti selkeämpi ja raikkaampi kuin edellinen. Tyhmä minä, kun en oo tätä muuttanut jo aiemmin. Tai pyytänyt muuttamaan paremminkin :)

      Poista
  4. Puolisokea lukija kiittää :). On paljon helpompi lukea mustaa valkosella kuin päinvastoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vain. Kiva, että muutos miellyttää :)

      Poista
  5. Tää on nyt hyvä! ❤ En kauheesti osaa blogin ulkonäköä muutella, likka teki pohjat. :) Enkä osaa vaihtaa banneriakaan, vaikka tarttis sekin pikkuhiljaa muokat uusiks... Pelkään mitä tapahtuu jos omin päin alan säätään... EVO = en vaan osaa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama vika. En osaa, enkä uskalla. Kiva, että muutos vaikuttaa positiiviselta :)

      Poista
  6. Tämä on perfect :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös. Vaihtelu virkistää muutenkin aina välillä.

      Poista