.

maanantai 20. huhtikuuta 2015

Hold my hand



Tulihan se lopulta mullekin. Flunssa. Säästyin tältä ärsyttävältä taudilta melkein kaks talvea putkeen, mutta loppumetreillä tuli tappio. Heräsin aamuyöstä kaktus kurkussa. Toivottavasti se on yhtä lyhytikäinen kuin muutkin mun kasvit. 


Mä oon äärettömän huono sairastamaan. En kestä olla toimettomana. En pysty olla stressaamatta tai antautua sairaslomalle. Sinnittelen vaikka väkisin. Oishan se ajatuksena kiva, että loikois sairastamassa sohvalla peiton alla ja joku pitäis kädestä kiinni. Se ei vaan oo yhtään mun juttu.


Mutta sitten näihin kuviin... Hayn puukäsi on edelleen yks mun lempparijutuista, vaikka se onkin täysin turha kapistus. Nuori neiti on kärttänyt sitä itselleen jo kuukausia, mutten oo antanut periksi. Löysin kuitenkin pari päivää sitten kirpparilta aavistuksen isomman puukäden kympillä. Ei ihan halpa, mutta reilusti halvempi kuin tuo Hayn versio. Tekis mieli olla itsekäs ja pitää molemmat :)

Nyt painun hetkeksi köhimään ja niistämän sohvan nurkkaan. Josko olo ois aamulla aavistuksen parempi. Ja ei; mä en halua kuulla niitä juttuja viikkotolkulla kestävistä flunssista. Mä oon päättänyt, että mun oma on kevytversio, joka on vain ohikulkumatkalla. Ihmeparantumista odotellessa. 


2 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Sinnikkäästi oon pysynyt poissa sängyn pohjalta, vaikka varsinkin eilinen teki töissä tiukkaa. Tänään olo on toistaiseksi mennyt parempaan suuntaan.

      Poista