.

perjantai 12. kesäkuuta 2015

Grillattaisko?



Jo aiemmin kerroinkin, että meidän ostoslistalla on uus kaasugrilli. Entinen marketin halpisversio heivattiin terassilta viime syksynä 7 vuoden jälkeen ja tää kevät on pärjätty ilman. Surkeista keleistä johtuen en oo ehtinyt kyseistä kapistusta vielä kaivatakaan.


Mä en ymmärrä grilleistä yhtään mitään. Eikä mua hirveesti oo aihe edes kiinnostanut. Mua kiinnosti eniten se, että uusi grilli ois entistä helpompi puhdistettava. En halunnut enää yhtäkään puuosaa, joka kulahtaisi käytössä ja auringonpaisteessa kamalan näköiseksi. Enkä halunnut valurautaritilöitä, jotka huolellisesta puhdistuksesta huolimatta olivat homeessa joka ainoa kevät.


Isäntä sanoi, että grillin on oltava Weber. Älytön hinta, mutta täytti molemmat mun kriteerit. Ja koska mä en näistä ymmärrä, enkä jaksanut perehtyä, niin Weber meille hankittiin. Plantagenissa oli kaks vaihtoehtoa; isompi ja pienempi. Pienempi riittää meille, joten valinta oli tehty. Ja tässä se nyt sitten on.


Tänään kasattiin ihanassa auringonpaisteessa. Istuttiin terassilla ja kippistettiin kesälle. Eka todella lämmin päivä meidän terassilla. Nyt se grilli pääsee ehkä myös käyttöön. Grillaaminen untuvatakissa ja lapaset kädessä kun ei kuitenkaan oo se mun juttu. Vielä ei oo testattu, joten käyttökokemuksia voin jakaa teille myöhemmin. On se kuitenkin ihan kiva. Niinku grilliksi.

Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua teille kaikille!




2 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Eilen testattiin ensimmäisen kerran. Ainakin ritilöiden puhdistaminen on tosiaan paljon helpompaa kuin vanhan.

      Poista