.

lauantai 26. huhtikuuta 2014

Urakalla retkahtanut



Täällä on aivan ihana ilma. Just äsken grillattiin ekan kerran ja syötiin ulkona. Aurinko houkuttelee vaan lojumaan toimettomana, eikä varsinaisesti mikään huvita. 
Aamusta käytiin kuitenkin katsomassa salibandya ja kiertämässä lähikirppari, mutta sen jälkeen oon vaan pyörinyt ympäriinsä saamatta mitään aikaiseksi.


Pääsiäisen pyhinä sain tehtyä vaikka mitä, mutta sen jälkeen oonkin lähinnä keskittynyt tyhjäämään tilini saldoa. Mikään ostoksista ei oo kuitenkaan päässyt loppusijoituspaikalleen. Eivätkä muuten tule päätymään tänäänkään.



Ainut positiivinen ja totaalisen yllättävä asia tässä shoppailussa on se, etten kuluttanut Marimekon lahjakortista puoliakaan. Miinuspuoli tosin on se, ettei mulla oo pienintäkään hajua, mitä tolla ostamallani kankaalla teen. Se oli vaan jonkin mielenhäiriön vuoksi ihan pakko saada.


Nyt suuntaan takaisin terassille nauttimaan auringosta. Niin ihanaa, kun ulkona tarkenee ilman takkia :)
Aurinkoista lauantaita kaikille!



6 kommenttia :

  1. Täällä kanssa vietetty paljon aikaa partsilla :)) Love it.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun puolesta talven vois skipata kokonaan. Kevät, kesä ja syksy riittäisivät mulle :)

      Poista
  2. On neidille ainakin hieno letti tehty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joka päivä väännetään ranskalainen letti jotenkin päin. Tuo valtava tukka ei muuten pysy aisoissa.

      Poista
  3. Suloinen neiti - ja joskus se kangas vain huutelee siellä kaupassa, että "mä oon sun";)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ees ymmärrä, mikä tossa kankaassa mua viehättää. Osui palapuolella silmiin, enkä voinut laskea käsistäni :)

      Poista