.

lauantai 12. marraskuuta 2016

Lakanoita ja lukemista



Kivaa lauantaita! Mitäs teille kuuluu? Mä oon ollut ihan innoissani siitä, että oon tänään ehtinyt näkemään luonnonvaloa ja nappaamaan jopa muutaman kuvan ilman ärsyttävää keinovaloa. Blogi päivittyy nyt hitaasti, koska en vaan saa olemattomilla kuvaustaidoillani kelvollisia kuvia silloin, kun ulkona on säkkipimeää.





Sain jokin aika sitten täydennettyä pellavasettini oikean värisillä tyynynliinoilla, joita ei aiemmin myymälästä löytynyt. Samalla kerralla hamstrasin lisää vaalean harmaita päällisiä, kun halvalla sain. Onneksi Vaasan Anttilaa on täydennetty vielä loppuaikoina ahkerasti ja oon saanut hankittua aika lailla kaiken himoitsemani syksyn mallistosta. 

Sorruin pitkästä aikaa törsäämään myös uuteen kirjaan, koska Harry Potter -kokoelmasta tämä vielä puuttui. Mä en juuri koskaan osta kirjoja uutena, joten kyllä kieltämättä kirpaisi maksaa tästä yli 20 euroa. Normaalisti mä hankin tällä hinnalla vähintään 10 kirjaa. 

Mun iltasuunnitelmiin kuuluu siis puhtaat pellavalakanat ja korkkaamaton kirja. Ei ollenkaan huono tapa viettää lauantai-iltaa. Mitäs teidän iltasuunnitelmiin kuuluu?





Ei kommentteja :

Lähetä kommentti