.

torstai 24. lokakuuta 2013

Sorruin taas...



Käykö teille muille kirpparin koluajille usein niin, et löydätte samantyylisiä tavaroita aina monta peräkkäin? Mulle tää tuntuu nykyään olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Ei siitä kauaa oo, kun kiikutin melkein joka kerta kotiin sellaisen pienen krääsähyllyn. Ja pari pyöreää retropeiliä. Ja useamman kehyksen, jne. 

Nyt mä oon alkanut löytämään edulllisia lasipurkkeja. Noitahan on oikeesti täällä kirpparit pullollaan, mut hinnat on yleensä yli 10€/kpl, jopa ilman kansia. 

Viimeks löysin sen 5 litraisen muutamalla eurolla ja nyt löytyi litraa pienempi versio kahdella eurolla.




No enhän mä sitä voinut ohittaa, vaikkei tällä kertaa ollutkaan kivaa kantta.




Vähän oli ruostetta ja kolhuja, eikä toi punainen värikään oikein iskenyt. Täällä taitaa olla noi maalauskelit tän vuoden osalta ohi, joten piti tyytyä teippailuun näin ensiavuksi.




Ihan rouheesti vetäisin sähköteipillä uudet raidat pintaan. Ei näin lähikuvassa kovin kaunis, mut kivempi kuin ennen (siis mun mielestä).




Tähän mahtui just sopivasti koristenauhat ja narut. Aika hirveeltä ne kyl näyttää tolleen tukittuna, mut onneks tän voi sujauttaa pöydän alla majailevaan "tuunauskoriin", joka muutenkin säilöö erilaista tarveainetta.




Nappasin eurolla mukaan myös muutaman sisustuslehden ja nyt aionkin viettää vartin niiden seurassa.

Kivaa torstaita :)



1 kommentti :