.

keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Jotain tuunattavaa...



Kotiuduin kirpparin kautta. Mulla oli missiona löytää siipalle joku treenikassin tapainen veska. Ei ikinä kannata lähtee etsimään mitään tiettyä, koska eihän just sitä ikinä löydy. 

Yks toinekin juttu pitää aika usein paikkansa: kun meet kirpparille kävellen, löydät aina jotain kivaa vähän isommassa koossa. Onneks on kuitenkin toistaiseksi kaks melko hyvin toimivaa kättä, joten tää pieni kuorma tuli kotiin melko kivuttomasti.




Koko satsi maksoi 12€. Arvatkaas aionko jättää yhtäkään näistä tavaroista tähän kuosiin?




Talohylly oli pakko kotiuttaa 3 eurolla. Tästä tulee varmaan valkoinen, mutta nyt en osaa päättää, pitäiskö räystäät jättää, vai sahata pois. Sahaamalla sais enemmän wannabe-Ferm Livingiä, mut... Mitä mieltä te ootte?




Pyöreä valkoinen retropeili. Taas. (sen toisen voi bongata täältä) Mutkun siitä edellisestä tuli mun mielestä melko kiva ja nyt se on jotenkin yksinäinen. Oisko kaks vähän eri kokoista ja erilaisilla kehyksillä varustettua kivoja yhdessä? No ei voi tietää, ellei kokeile. Kotiutin 7 eurolla.




Ja euron ilmoitustauluahan ei tietenkään voinut jättää väliin. Tai joku muu varmaan ois voinut. Mä en. Tääkin tulee saamaan jossain vaiheessa uuden muodon.

Eikä se ekassa kuvassa näkyvä euron kehyskään varmaan tollaiseksi jää.
Mä varmaan pian hukun näihin projekteihini. En nimittäin ikinä kehtaa myydä mitään, jonka oon itse tehnyt tai tuunannut omaan käyttöön. Mihinkähän mä nää kaikki tavarat sit joskus tungen? :)




2 kommenttia :