.

lauantai 26. lokakuuta 2013

Syrjähyppy



Mä nyt tänään päätin postailla jostain muusta kuin sisustuksesta. Vakavasta syrjähypystä ei oo kyse, koska taas on väkerretty "mähän-teen-ite"-projektien parissa.

Ostin muutama viikko sitten reilun metrin Marimekon raitatrikoota ja pitihän siitä sitten joku tunikamekko taas väsätä. Mä kun en periaatteestakaan maksa trikoomekosta yli 150 euroa, vaikka ois kuinka hieno tahansa.




Tää on taas sellanen omasta päästä ja soveltaen toteutettu versio. En käyttänyt ees kaavoja (oisin tietty voinut lopuksi vähän paremmin silittää). Mähän en siis tosiaan oo mikään ompelija. Tää tais olla ehkä seitsemäs vaateyritelmä.




Sorry, mä en todellakaan osaa kuvata itseäni peilin kautta. Enkä aio opetella, mutta nyt ei ollut vaihtoehtoja.

Jämäpaloista hurautin siipalle pipon. Se ei ollut kotona, et oisin saanut mittoja, mut kai tollanen Kuplan kokonen pipo nyt miehelle menee ;)




Pikavilkaisu ympärille ja tiedän, mitä teen seuraavaksi. Taidan ratsastaa imurilla illankoittoon yli langanpätkien ja pölypalloesteiden.

Tänään ehtii vielä osallistumaan arvontaan. Huomenna vetäisen arvontalaulun päivällä, kunhan ehdin ja katotaan, josko saatais jo illalla startattua seuraava arvonta. Kaikkee mä meenki lupaamaan :)
Toi oli vitsi. Mä järkkään ihan mielelläni toisen arvonnan heti perään, kun siihen on kerran syytä.

Kivaa lauantaita <3



4 kommenttia :

  1. Hieno...helppoa, kun sen osaa...toisin, kuin minä...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä kuka tahansa osaa, kun uskaltaa vaan kokeilla. Mua hirvitti alkaa saksimaan kangasta, kun ei ikinä tiedä, mitä siitä tulee, vai tuleeko mitään.

      Poista
  2. Voi kun olisi oma ompelukone ja vähän taitoa, niin olisi saanut tehtyä raskausajaksi kivoja tunikoita. Nyt kun ei kaupassa oikein tunnu olevan kivoja.
    Oot kyllä taitava, kun sait ilman kaavoja tehtyä noin hienon ja onnistuneen tunikan :)
    t. Minna (Kuvakulmia ja haaveunia)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli oikeesti tosi helppo, mutta aina itseäkin jännittää alkaa saksimaan kangasta. Tunikoita on kyllä helppo tehdä, kun saavat olla vähän väljiä.
      Ihanaa odotusta sulle. Pyydät sit vaikka joulupukilta ompelukoneen ja alat kokeilemaan :)

      Poista