.

perjantai 11. lokakuuta 2013

Lapsellisen helppo DIY



Löysin muutama päivä sitten niin kivaa narua, että sitä oli ihan pakko ostaa. Yks tollanen pakkaus maksoi alle 2€, joten törsäsin heti kerralla kunnolla ja ostin kaks.




Ajattelin heti kaupassa, että näihin ois kiva pujottaa isoja puuhelmiä. Eikä näihin kyllä mitään pientä ois saanut laitettuakaan.




Ekaan laitoin muutaman kiiltäväpintaisen. Kovin montaa näitä ei viitsi laittaa, koska noi muuten painaa yllättävän paljon.




Toiseen laitoin vuorotellen kiiltävä- ja mattapintaisia. Oisin laittanut pelkästään mattaa, mutta varasto on taas huvennut johonkin.




Jotenkin toi naru sopii mun mielestä tän tyyppisiin koruihin ja kylmiin vuodenaikoihin. Tänään jo toista ulkoilutin töissäkin.




Yllättävän hyvin noi asettui kaulaan yhdessäkin. Eivät silloin oo noin kiinni toisissaan.




Mä oon muuten viime päivinä miettinyt omaa seuraavaa sisustushankintahaavettani. Mä yritän nimittäin usein motivoida itseäni lupaamalla itselleni jonkin palkinnon.

Nyt oon päättänyt, et jos selviän pitkäkestoisesta työstressitilanteesta (4 vkoa takana, X viikkoa edessä), niin sen ratkettua lasken jokaisesta viikosta 30€ ja palkitsen itseni jollain kivalla.
Viime vuonna pottiin kertyi TuplaKuplan verran. Oli ihan äärettömän upea fiilis klikata sinä yhtenä perjantaina Tuplis ostoskoriin ja todeta, että "mä selvisin kuitenkin".

Onko teillä muilla tapana palkita joskus itseänne saavutuksista tai vaikean tilanteen hoitamisesta jotenkin?

Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua teille jokaiselle :)

6 kommenttia :

  1. Ei olekkaan tuollainen tullut mieleeni...pitääpä pistää korvan taakse...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi naru oli mun mielestä just niinkuin tehty helmikoruihin. Ei montaa minuuttia mennyt.

      Poista
  2. Varmasti kannattaa palkita itseään stressin sietämisestä. Luulisin, että auttaa - ettei uuvu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on tosi tärkeä aina tsempata itseäni jollain. Siivouspäivänä palkinnoksi riittää pannullinen kahvia ja kiva lehti :) Näissä isommissa jutuissa sit oon päättänyt aina palkita itseni vähän reilummalla kädellä.

      Poista
  3. Kauniit korut niistä tuli! Ja täällä ei palkita itseä, mutta tsemppiostos mulla on - ja se on huulipuna;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiostoskin on kiva idea :)
      En mäkään usein itseäni palkitse, mut näissä mahdottomilta tuntuvissa tilanteissa joku palkinto motivoi kummasti tsemppaamaan.

      Poista