.

torstai 31. lokakuuta 2013

Verhopohdintaa. Ja jotain ihan muuta :)



On taas se aika vuodesta, kun valkoiset olohuoneen verhot alkaa ahdistaa. Tarttis tilalle jotain tummempaa tai ainakin kuviota tai jotain muuta. 




En kuitenkaan aio ostaa uusia verhoja, koska vanhojakin on kaapissa sen verran monen euron edestä, ettei todellakaan huvita hankkia uusia. Tekis kovasti mieli kokeilla ekaa kertaa olkkariin eripariverhoja.

Miten ois toiseksi "Hetkiä"?





Ja toiseen reunaan lisää raitaa? (kuvan kaivoin jostain pokkariajan arkistosta, jonka ehkä laadusta huomaa)




Vai pitäiskö kesätauon jälkeen siirtää taas "Kivet" takaisin? Vaiko jättää sit toiseen reunaan kuitenkin valkoinen ja vaihtaa vaan toinen? 




Mä oon oikeesti ihan onnettoman huono näissä verhoasioissa. Tykkään monista, mutten osaa ajatella, mikä sopii mihinkin ja minkä kanssa. Lisäks vihaan verhojen vaihtamista noihin kiskoihin, joten ei paljon huvita kokeilla eri vaihtoehtoja.

Koska tää verhoasia tarvii vähän harkinta-aikaa, voikin reippaasti hypätä ihan asiasta toiseen. On nimittäin taas se aika vuodesta, kun vietetään Iia-nallen synttäreitä. Passissa synttäripäivä on 1.11.2008.




Meillähän näitä synttäreitä vietetään oikeesti yhdestä ainoasta syystä: Iian saa pestä, koska sillä on juhlat ;)




Lahja on jo hankittu ja kakkukin suunniteltu. Vieraita ei tosin oo kukaan vielä saanut aikaiseksi kutsua, joten saattaa olla, ettei ihan huomenna kuitenkaan päästä juhlimaan.




Ainakin on nyt sit vaahtokylvetetty lelujen kera ja lingottu pörröiseksi pesukoneessa. Sen verran musta vesi lähti synttärisankarista, et kyllä tosta hyvästä jo yhden kakun pyöräyttää.




Eiks oo muuten jännä juttu, et nalle halus lahjaksi ihan samoja asioita, joita nuori neiti tykkää touhuta? Voivat kuulemma niillä hama-helmilläkin sit tehdä yhdessä, ku ei Iian käsillä oikein saa niistä kiinni. Aika juoni fiksu tyttö. Onkohan se äitiinsä tullut? ;)



16 kommenttia :

  1. Hih kelpaa nallen nyt juhlia, toivottavasti saa mieleisiä lahjoja.
    Uuh, mä oon kans yhtä uuvatti verhojen kaa. Ja sit on vaan Vallillaa ku pitää seota kaikkeen isoon printtiin. Tuo raitaverho on kyl kiva. Mä ajattelin yllättää ja vetää valoverhon kaveriksi joulun ajaksi harmaat taftiverhot.. Ulalaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä aiot oikein räväyttää. Meillä on Marimekkoa kaapit pullollaan. Vois reväyttää sellaisenkin kuosien ilotulituksen :)

      Poista
  2. Siis jos mä osaan elään ilman kuvioita :)

    VastaaPoista
  3. Hih, teidän perheessä on selvästi muitakin fiksuja kuin sä ;) Varo vaan, tyttös ja nalle vielä voittaa sut!

    Mä voisin ottaa noi kivet heti olkkarin ikkunaan... On vähän verhoasioilla vaivattu päätä täälläkin viimeaikoina...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nalle on mun toinen lapsi. Tai kolmas, jos mieskin lasketaan mukaan :)
      Ihania verhoja on maailma täys, mut sit se verhovalinta vaikuttaa niin paljon siihen, mitä muita tekstiilejä voi laittaa. Meilläkin noi olkkarin matot on kuitenkin niin räväkät, ettei ihan mitä tahansa voi ikkunoihin ripustaa...

      Poista
  4. ihana nalle.Onnea Iialle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nalle kiittää onnitteluista. Kyllä sen nyt kelpaa :)

      Poista
  5. Hahaa, ihana nalle ja fiksu tyttö♥ Verhopohdinnassa laittasin itse toiselle puolelle kuviollisen ja toisen antaisin olla valkoisena (muuten voi mennä liian sekavaksi, jos molemmilla puolilla on erikuvioiset) :) Itse laittaisin tuon Hetkiä-verhon valkoisen pariksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon miettinyt samaa verhoasiaa. Jotenkin vaan talveksi haluais jotain muuta kuin valkoista. Nyt ne vielä menee, mut sit kun maisemakin on valkoinen, niin voi tulla melko kylmänoloinen fiilis.

      Poista
  6. Komppaan Viiviä verhoasiassa! Onnea Iialle!

    VastaaPoista
  7. Uuh, raidat on ihanat!! Ja toi teitin matto vaan sopii NIIN hyvin!

    Jätin sulle haasteen mun blogiin! Aika lyhyt tällä kertaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä meen ihan just kurkkimaan. Täytyykin yrittää urakoida haasteet lähipäivinä, kun on taas päässyt kertymään.

      Poista
  8. Kivi <3 <3 Mä niin haluisin noi verhot!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös luulen, etten malta lähivuosina noista luopua. Kyllä kauan piti harkita, että malttoi noihinkin sijoittaa.

      Poista