.

torstai 10. lokakuuta 2013

Kun ajatus ei kulje...



Taas on mietitty taulujen paikkoja. Tuloksena tällä hetkellä lähinnä tyytymättömyys ja työpöytään portaiden alla nojailevat neljä ylimääräistä taulua. Argh!!!




Talotaulun sijoitin nyt työpisteelle, mutta sen viereen en keksi mitään sopivaa. Kaikki kokeilut näyttävät tyhmiltä ja liian "eriparisilta".




Tauluun tökkäsin vain muutaman kortin, että näkisin, miltä se näyttäis palvelemassa tarkoitustaan. Piti laittaa toi mini-tulitikkuaskikin nastalla kiinni, kun se on niin kiva.




Taitais sormet oikeesti palaa melko äkkiä. En oo vielä kokeillut.




Toi tyhjä seinänpätkä näyttää mun mielestä tyhmältä, mutten mä keksi, mikä siihen vois sopia. Pitäiskö koittaa vaan teipata pari korttia tai jotain muuta simppeliä. Miksei mulla voi olla tällaisille asioille minkäänlaista silmää. Auttakee, auttakee :)




Toi Poni-tarra pitää muuten nypätä pois. Mua on jo kauan häirinnyt noi tarrat tossa, mutten ikinä muista niitä irrottaa.

Mulle on nyt oikeesti iskenyt joku kummallinen päättämättömyys joka asiassa. Mikään ei oo mun silmään kiva, enkä osaa ees ajatella, mikä vois mihinkin sopia. Outoa.
Onko teillä muilla sellaisia hetkiä, ettei mikään tavara löydä paikkaansa ja vanhatkin ratkaisut alkaa näyttää tökeröiltä?



8 kommenttia :

  1. Minusta työnurkkaus näyttää nyt oikein hyvältä! Tykkään tosi paljon myös tuosta tekemästäsi talosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös tykkään talosta tossa, mut jotenkin häiritsee, kun tässä istuessa on läppärin yläpuolella vain valkoista seinää. Jotain siihenkin kaipaisin, eikä taloa portaiden takia voi siihen siirtää.
      Mulle on tainnut iskeä täysillä joku yleinen tyytymättömyys :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ei ollenkaan huono idea. Täytyy pitää silmät auki kirpparikierroksella. Ei viitsi alkaa uutta ilmoitustaulua tuhoamaan, kun ei näistä mun projekteista koskaan tiedä ;)

      Poista
  3. Muutamia kortteja kehystettynä mustiin ohuehkoihin kehyksiin, siis natsaamaan tuon taloilmoitustaulun kehyksiin.. ?
    Tai musta lamppu seinään ?

    Huippu blogi sulla, kiva kun "omasta kaupungista" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kokeilin erilaisia taulujakin, mut toi korkin väri ei tuntunut sopivan minkään taulun viereen. Täytyy koittaa metsästää jotain erilaista kuvaa tai printtiä, joka natsais paremmin yhteen.
      Lamppua ei voi kyllä enää hankkia. Mä oon jonkin sortin valaisinhullu(kin). Pakko oli alkaa vähän rajoittamaan niiden määrää :)

      Kiitos. Kiva, kuulla, että tykkäät. Lämpimästi tervetuloa :)

      Poista
  4. Mutta Pony-tarrahan sopii hyvin talon kanssa! Anna olla noin jonkin aikaa, oottele vaikka sitä superinspistä (joka sulle kuitenkin tulee viikon sisään ;D)
    Älä ressaa ja ei kaiken tartte aina olla niin just eikä melkein :D Ja minusta tää on hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mulla on välillä tällaisia kausia, ettei oo muka mihinkään tyytyväinen. Kai se on jotain kyllästymistä ja kesänkaipuuta. Mä kun en ollenkaan oo kylmien vuodenaikojen ystävä :)

      Poista