.

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Vähän kesti...



Joku teistä saattaa muistaa mun taannoiset mietinnät siitä, mitä tekisin trikookuteesta... Siinä toteutuksessa vähän sit kesti. En nimittäin löytänyt mistään tarpeeksi isoa virkkuukoukkua. Sitten hankin isot puikot ja aloin tikuttaa "aina oikein"-tyylillä. Kilon rulla riitti pannunaluseksi.




Sit purkasin koko viritelmän ja aloitin alusta sileällä tyylillä. Tästä sain aikaiseksi tyynynpäällisen kokoisen suorakaiteen. 




Mutta siis vaan sen toisen puolen. Sit pitikin miettiä tovi, et mistä mä sen toisen puolen väsään.




Lopulta päädyin kaivelemaan loput lankavarastoni ja virkkasin harmaa-beigellä lankanipulla toisen puolen.




Tänään ei jaksa liikahtaa mihinkään, joten päätin ommella palat yhteen ja kasata vihdoin päällisen valmiiksi.




Siellä se nyt nököttää tyttären huoneessa odottamassa lopullista tuomiota ja sijoituspaikkaansa.




Onhan se vähän eri paria muiden tyynyjen kanssa, mutta tässä huoneessa sillä ei yleensä oo muutenkaan mitään väliä.




Taas on yksi keskeneräinen projekti vähemmän. Onneks ne ei kuitenkaan oo ihan heti loppumassa. Uusia löytyy yllättäen mitä erilaisemmista paikoista. Intoa kun meikäläiseltä löytyy aina enemmän kuin kärsivällisyyttä.

Kivaa keskiviikkoa. Mä taidan viettää loppuillan uuden Avotakan seurassa sohvalla.



8 kommenttia :

  1. Sä osaat sit kaikkee. Tää käsityöhomma on täysin skipannut mut, en osaa mitään ommella. Vitsi tahtoo lepakkotuolin, mistä helekatusta saan lisää neliöitä että saan tuon. Ja lahtikko kirjatelineenä? Mun oma lahtikko on ollu varastossa 2 v keksimättä sille mitää käyttöä, ja nyt sitten törmään tuollaiseen ideaan täällä. VAU VAU VAU, v ähänkö taas matkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään mitään käsitöitä kunnolla osaa. Kunhan yrittelen. Tein joskus yläasteella sukkaa vuoden. Ja heti seuraavana vuonna valmistui yks lapanen :)
      Sä saat kuule ihan vapaasti kopsata idean. Tai vaikka kaks.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos. Mä olin kyllä tosi yllättynyt, ettei siitä kilon kerästä saanut mitään isompaa aikaiseksi. En oo nimittäin trikookuteesta koskaan aiemmin mitään tehnyt.

      Poista
  3. Mä ajattelin et tekisin tyynyliinan myös..vähän talvisemman!! Onko sulla joku ohje vai teitkä ihan vapaalla kädellä?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen aina kaiken ilman ohjeita :) Oon oikeesti maailman huonoin seuraamaan minkäänlaisia kirjallisia ohjeita. Teen aina vähän sinne päin ja fiilispohjalta.

      Poista