.

maanantai 14. lokakuuta 2013

Pimp my Boom Box



Mitä tapahtuu kun risteytetään Clasun radio ja ylijäämä dc-fixit? 




Siitä tulee "pimpattu boom box". Jotenkin toi vaalea vaan sopii tohon paremmin. Ei oo ihan mun lemppareita toi puunsyy-kuvio, mut toimii tossa mun mielestä ihan ok.




En jaksanut yrittää taiteilla noita millin reunoja teipillä, kun ei ne varmaan ois kuitenkaan pysyneet ekaa pölyjenpyyhintää pidempään.




Hypätääs sit aiheesta viidenteen ihan lennosta. Poikkesin tänään uudistuvaan Sinooperiin ja totesin kassatädille, että siitä tulee mun uus lempparikauppa. Ihan mielettömän paljon kaikkea ihanaa askartelu- ja sisustustavaraa. Vielä ei kuulemma kaikki ihanuudet olleet saapuneetkaan.

Mulla oli ihan syy, miksi sinne poikkesin. Halusin löytää jättimäiset puikot. Koko 12 sit löytyikin ja nyt kokeilin ekat kerrokset ihan perusoikeaa.




Virkkuukoukku mun näpeissä pysyy ihan hyvin, mutta puikkoja oon tainnut pidellä joskus yläasteella viimeks. Mulla ei oo hajuakaan,  mikä tästä tulee. Vai tuleeko mikään. En nimittäin osaa hahmottaa ton kuteen riittoisuutta tai sitä, miltä toi isompana pintana näyttää.




Kokeilen nyt tän illan räpeltää ja visioin sit myöhemmin. Ei kai sitä nyt aina tarvi niin tarkkaan tietää, mitä on tekemässä. Näkeehän sen sit, kun se on valmis ;)

Kivaa alkanutta viikkoa!



9 kommenttia :

  1. Samaa sanon, kuin HeiDi, vaaleana parempi...:)

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno tuunaus! :) Ja luulin että Sinooperi loppui kokonaan!? p.s. Blogissani odottaisi pieni haaste. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Siellä on oikeesti nyt niin paljon ihania piensisustusjuttuja. Pakko mennä joku päivä uusiks.
      Käynpäs heti kurkkimassa. Kiitos.

      Poista
  3. UUH! Hieno tuunaus :) Paljon parempi vaaleana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä. Miten mä oon sietänyt sitä tummana noin kauan? :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. On se ainakin hienompi kuin ennen. Siihen ei kyllä kovin paljoa vaadittu :)

      Poista