.

maanantai 6. tammikuuta 2014

Uusiokäyttöä



Joulupukki toi mulle kaksi kivaa korkeisiin lasipurkkeihin valettua kynttilää. Ideana ihan kiva, mutta ongelmaksi muodostui kynttilän sytyttäminen siinä vaiheessa, kun pohjalla oli enää muutama sentti jäljellä. 

Tänään sitten päätin tavalla tai toisella tyhjätä ne uuteen käyttöön. Kuumassa vedessä liottelun jälkeen sohin melko pitkään leipäveitsellä, kunnes sain ne lopulta tyhjiksi. 



Kippasin pohjalle koristehiekkaa ja tökkäsin sisään kruunukynttilän.



Ajatuksena oli laittaa noi isoon kromilyhtyyn, mutta koska siellä on edelleen muuta poltettavaa, saavat nää nyt jonkin aikaa majailla tossa keittiön pöydällä.



En oo muuten malttanut heivata tota hyasinttia vielä ihan siitä syystä, et se on pysynyt mun huonossa hoidossa hengissä noin pitkään. (Oletan tietenkin, et toi vihreä väri kertoo sen olevan hengissä. Kai se ois ruskea, jos ois jo kuollut. Korjatkaa, jos olen väärässä.)




Nyt on alettava askartelemaan jotain teatteria. Mulla ei nyt oo mitään käsitystä siitä, ollaanko tekemässä miniatyyriä, vai ihan lapsille sopivaa kokoa. Muutenkin on tää visio vielä ihan hämärän peitossa, mut ehkä se selviää, kun pääsen apupoika-Anteroksi tohon visuaalisen johtajan viereen.

Kivaa loppiaista!



4 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kynttilät vaan ottivat ja sulivat klöntiksi hiekan päälle. Tänään en jaksa koittaa kaivella niitä ylös :)

      Poista
  2. Aivan ihanat noi kynttilät. Itse olen myös etsiskellyt tuollaisia korkeita kapeita astioita johon voisi tuunata tuollaisen kombon.
    Hyvältä näyttää kokonaisuus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä tee niinkuin minä teen :) Tämän päivän postauksessa lopputulos..

      Poista