.

tiistai 28. tammikuuta 2014

Kaameeta kasaria?



Kaivoin tänään kaappien kätköistä kaameeta kasaria. Eli mun vanhat lempparilakanat. 7Up-hahmo Fido Dido (eiks se niin ollu?), oli joskus aikoinaan tosi pop. Lakanat on edelleen ihan huippukunnossa.



Nyt odottelen jännityksellä nuorta neitiä naapuritalosta kotiin. Jännä kuulla, millaisen tuomion retrolakanat saavat. Skeittilauta on lähtökohtaisesti pop, koska Robinkin skeittaa. Silti tuomio voi olla sellainen, että vaihdan lakanat vielä toistamiseenkin.


Kuvailin samalla vähän muutenkin tossa huoneessa, kun sitä pari tuntia sunnuntaina siivoilin. Facebookin puolella seuraaville muuten tiedoksi, että roskapussikin saatiin salakuljetettua ulos.


(kuvien rakeisuus muuten johtuu siitä, että jouduin vähän käsittelyllä lisäämään valoa, kun en ikinä oo valoisaan aikaan kotona)

Fatboytkin pääsivät vihdoin kuviin. Nää kotiutin meille jo muutama kuukausi sitten ihan pilkkahintaan Facebook-kirpparilta. Maksoin kahdesta Original-mallista yhteensä 120€, eikä näissä oo mitään vikaa. Kesäksi päätyvät terassille.


Tänne myös se alakerrasta vapautunut iso A lopulta päätyi. Kaikelle on näköjään neidin toimesta löydettävä paikka vaikka väkisin, etten vaan laita myyntiin.




Tämmöstä tuossa huoneessa on tänään. Huomenna varmaan lattia on jo tutusti peittynyt epämääräisen roinan alle.

Nyt mä meen jatkamaan tota uutta virkkaus ikuisuusprojektia. Yritän saada valmiiksi juhannukseen mennessä.
Kivaa loppuiltaa :)

8 kommenttia :

  1. voi apua. nuo lakanat on ihan HUIKEET! mie niiiiiin halluisin tuommoset. elä vaan hävitä ikinä noita! Ihan ovat antiikkia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä melko historialliset. Ja jos nää on antiikkia, niin meikäläinen alkaa olla melkoinen muinaisjäänne :D

      Poista
  2. oi hitto ku mageet! mulla oli aikanaan fido dido t-paita ja tykkäsin siitä ihan hirveesti. :) hauska kuulla mikä se tuomio sitten on... luulen kyllä ettei sun tarvii vaihtaa lakanoita uudelleen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me väännettiin loppuilta noista lakanoista :) Ei miellyttänyt mun retrolöydös yhtään. Lopulta sain tahtoni läpi ja lakanoissa ei ees oltu nähty tyhmiä pystytukkapoikaunia :)

      Poista
  3. Oi oi, mun isosiskolla oli Fido dido-t-paita ja mä olin niiiiiin kateellinen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kyllä tämänkin hahmon ehtinyt unohtaa jo ihan täysin. En ees muista, et mitä kaikkea tällä kuvalla silloin myytiinkään.

      Poista
  4. Mulle tuli jostain syystä tuosta hahmosta mieleen ne eri limpparimerkkien jojot, jotka oli ihan pop...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on just yks niistä :) Mä olin ehtinyt noi jojotkin unohtamaan.

      Poista