.

lauantai 25. tammikuuta 2014

Ostokset Oulusta



Facebookin puolella jo totesinkin, ettei musta ollut eilen illalla enää postailemaan. Kummasti toi useamman tunnin matkustaminen imee kaiken energian.

Oulusta ei mitään ihmeempää tullut ostettua. Eikä mulla tosiaan ollut aikaa ja mahdollisuutta juuri missään kierrelläkään. 

Kirjakaupasta sain vihdoin ja viimein hankittua kauan haaveilemani Virkkuri-kirjan. Mä en tykkää yhtään Vaasan kirjakaupasta, joten käyn siellä tosi harvoin. Enkä oo sit vaan saanut tätä kirjaa hankittua, vaikka päätin jo kuukausia sitten sen kotiuttaa.


Just äsken kaivelin kaapista loput minikerät esiin. Ehkäpä näistä vois kirjan ohjeilla kokeilla joku päivä aloittaa jotain pientä. Mähän en tosiaankaan oo mikään käsityötaituri ja ohjeet menee mulla pääsääntöisesti ihan yli hilseen.


Junaa odotellessa poikkesin pikaisesti Taito Shoppiin. Joskus kuukausia sitten jo mainitsin, et mun vakio-ostos messuilta, putiikeista ja myyjäisistä on postikortit. Ellen mä mitään muuta kotiin kanna, niin se postikortti on aina kassissa. Näin tälläkin kertaa.


Lisäksi ostin jotain pientä ja hyödyllistäkin. Tarjolla ois ollut monensorttista eläintä, mut kyllä tää traktori oli ihan selkeä valinta. Aika hieno ja näyttäis pikaisella sovituksella myös toimivan käytössä.


Tänään poikkesin pitkästä aikaa lähikirpparilla ja äsken kotiuduttiin isännän salibandy-pelistä. Oli muuten aika fiksu valinta lähtee tollaselle 3km lenkille tytön kanssa potkukelkalla. Melko suuri osa matkasta taittui potkukelkkaa kantaessa. Ja se parin kilometrin potkuttelu tollasella minikokoisella potkukelkalla oli melkoinen suoritus, kun meikäläinenkään ei oo ihan lyhimmästä päästä. Kai tää selkä tästä illan mittaan oikenee... Ja ellei oikene, niin sit mie kyllä romahan ;)

Kivaa lauantaita!




2 kommenttia :

  1. Ai hitto, että osaat sitten kaiken muun lisäksi virkatakin! Mä tunnen just sen ketjusilmukan, enkä muuta:) Nuo minikerät on tosi söpöjä, monesti oon kapassa niitä ihaillut. Jännä nähdä mitä duunaat! Meillä on kans potkukelkka, mut mitäpä teet sellaisella, kun täällä hiekoitetaan pääsääntöisesti kaikki kävelytiet:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en todellakaan oo mikään virkkausmestari, mut on tullut väsättyä koreja ja muuta pientä ihan omasta päästä. Ohjeet ei yleensä oo mun juttu, mutta nyt täytyy kokeilla jotain.
      Täälläkin oli kerrankin hiekoitettu kunnolla joissain paikoissa. Omilla nurkilla ei hiekkaa näy kuin kesällä, joten tyhmä ei tajunnut, et jossain vois sitäkin olla :)

      Poista