.

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Uusi vuosi, vanhat nurkat



Vuosi vaihtui kotioloissa melkein huomaamatta. Oon käynyt katselemassa suuren  määrän koostepostauksia eri blogien vuodesta 2013. Monella on vuoteen mahtunut suuria muutoksia; uusia koteja, suuria remontteja, muuttoja, perheenlisäystä, häitä jne. 

Meidän viime vuosi oli melko rauhallinen. Ei tapahtunut mitään suurta ja mullistavaa, eikä sellaista ole tiedossa tälle uudelle vuodellekaan. Samoissa nurkissa siis pyöritään tulevakin vuosi. Mä itse asiassa tykkään tällaisesta tasaisesta elosta. Sitähän se elämä kuitenkin suurimmalta osin on just silloin, kun kaikki on ok.




Vuoden ensimmäisenä päivänä on puunattu nurkkia, vaihdettu lakanoita, pesty pyykkiä, kahviteltu ja kuskattu lomalaisia lentokentälle.




Pyyhkäisin olohuoneen hyllyt puhtaaksi ja samalla vähän siirtelin tavaroita. Mä oon edelleen onnettoman huono asettelemaan tavaroita kivasti. Heti näitä kuvia katsellessa tuli pakottava tarve aloittaa alusta :)





 Mua sitten ärsyttää, kun kamera onnistuu aina poimimaan liisteritahrat seinästä, vaikkei niitä muuten ees erota.




Miten teidän vuosi vaihtui ja miten on uusi lähtenyt käyntiin?



6 kommenttia :

  1. Rauhallisesti vaihtui täälläkin vuosi....kotosalla!
    Hyvää alkanutta vuotta!

    VastaaPoista
  2. Hei, kertoisitko mistä noita retrokelloja voi ostaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on ollut ainakin Stockmannilla. Löytynee myös googlettamalla "Karlsson Flip".

      Poista
  3. Toistaiseksi täällä ollaan aika positiivisella mielellä, jaksaa vielä toivoa, että tämä vuosi voisi tuoda hieman hyvääkin mulle. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ainakin pidän peukkuja ja toivon, että alkanut vuosi olisi hyvä jokaiselle <3

      Poista