.

torstai 23. tammikuuta 2014

Ehdinpäs

 
 
Terveiset Oulusta. Ehdinpäs vaan pikaisesti pyörähtämään Stockmannilla. Valitettavasti mihinkään muualle en sit ehtinytkään. Suurin osa liikkeistä oli jo kiinni, kun tänne pääsin.
 


Kuvat on iPhone-laatua, mutta pakko oli muutamia otoksia napsia. Aina mä pysähdyn näiden riemunkirjavien hyllyjen eteen. Kai mä käyn niinku värihoitoa saamassa, kun kotona on niin mustavalkoista.


Mua aina hymyilyttää, että napsin kuvia värikkäistä jutuista. Nää hyllyt on niinku karkkeja, mut jos mun pitäis yks valita, niin se ois aina musta tai valkoinen. Korkeintaan harmaa.

 

 

 

 
Ja mä oon niin ylpeä itsestäni. Mä en ostanut mitään!
 
 
..tai siis en ostanut niinku mitän sisustusjuttuja. Tai ainakaan ne ei silleen ihan suoranaisesti olleet sisustusjuttuja.
Mä kerron niistä teille huomenna kotimatkalla lisää.
 
Kivaa loppuiltaa. Mä meen käymään vielä yömyssyllä :)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti