.

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Onnea on...



..Ystävät.

Mä en yleensä oo täällä mitään kovin syvällistä edes yrittänyt postailla. Tänään on kuitenkin tehtävä poikkeus. 

Onko teillä koskaan tullut eteen sellaista tilannetta, että olette rohkaisseet ystävää tekemään vaikean päätöksen, vaikka lopputulos olisi teidän itsenne kannalta negatiivinen? Mä tein näin muutamia kuukausia sitten. Sen jälkeen oon miettinyt jatkuvasti, että teinkö oikein (siis sen ystävän näkökulmasta). 

Tänään kuitenkin tuntuu siltä, että mä annoin kerrankin oikean neuvon ja rohkaisin sen vaikean ja ratkaisevan päätöksen tekemisessä. Sain nimittäin yllättäen kukkalähetyksen (elämäni ensimmäisen).


Erityisesti tän arvoa nostaa se, että lähettäjä tietää mun olevan ihan onneton viherpeukalo :)
Kyllä tällainen kiitos kannustaa siihen, että jatkossakin nostan katseeni omasta navasta siihen, mikä on ystävän kannalta paras ratkaisu.


Mielettömän hyvä fiilis. Ystävät on ihan parhaita <3
Virtuaalihalaus teille kaikille ja rentouttavaa illanjatkoa.


7 kommenttia :

  1. kyllä se näin on. ystävät on elämät suola ja sokeri. joskus on hyvä myös miettiä asioita toisen näkövinkkelistä vaikka nykymaailma kovasti suosiikin omaan napaan tuijottamista niin ei se loppuloksi mielestäni kanna hedelmää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon sun kanssa täysin samoilla linjoilla. Kovin ois yksinäistä ilman ystäviä.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ehdottomasti. Ja kun ne on saanut vielä itse valita :)

      Poista
  3. Tulipas hyvä fiilis tästä postauksesta! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tuli hyvä fiilis. Meni hyvä kiertoon :) Ihanaa torstaita <3

      Poista