.

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Ohi aihealueen



Näin sitä taas tukitaan kaks täysin kummallista ja ei-sisustukseen liittyvää asiaa samaan postaukseen. Mun oli vaan ihan pakko jakaa teille nää pari päivää sitten terassilla pikaisesti napsitut kuvat, enkä nyt ihan tätä varten viitsinyt omaa postausta tehdä.


Mä oon ehkä maailman surkein biologiassa, enkä jaksanut alkaa googlettamaan mitään "onko keltamustia leppiksiä muka olemassa?"-juttuja. Varmaan joku fiksuista lukijoistani osaa kertoa, onko tää oikeasti leppäkerttu? Mä en oo koskaan aiemmin tällaista nähnyt.


Mä jotenkin toivon, että ois. Oishan se aika hienoa, että leppiksillä keltainen vois nyt olla tämän kesän väri. Jos se punamusta kuosi on "sou läst siisön", että nekin on päättäneet räväyttää kunnolla.

Mäkin muuten räväytin tänään kunnolla. Lankesin ja säästin. Sen verran voin sanoa, että jos käy Marimekolla ruokatunnilla, jää se päivän tili miinusmerkkiseksi, vaikka miten ois alennusmyynnit.



Mutta on se ihana. Ja niin täydellisen epätyypillinen valinta mulle. Toi Pisaroi-kuosi on yks mun lemppareista ja nyt kun löysin takin -50%, jonka lisäksi vielä -20% lisäale, oli mun pakko se ostaa.


Tykkään älyttömästi tosta pussihelmasta (ja saahan sen toki suoraksikin). Ja koska tää on käytännössä erittäin ohut sadetakki, on se myös käytännöllinen. Siippa nimittäin osti mulle kesäloman aikana uuden fillarin ja nyt pystyn fillaroimaan töihin pienestä sateesta huolimatta. Mitäs tykkäätte?

10 kommenttia :

  1. Voi tahtoo kans! tuo on aivan ihana! jos joskus luovut niin vink vink mulle vaan :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jo kerran pystyin tän jättämään, mutta nyt kun oli lisäale ja mun kokoa vain yks jäljellä, niin en vaan enää pystynyt vastustamaan.
      Lupaan pitää sut mielessä, jos joskus päätän jossain mielenhäiriössä luopua :)

      Poista
  2. Mäkin tykkään kyseisestä kuosista ihan hirrrveeesti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut kuosit on vaan sellaisia, ettei pysty loputtomasti vastustamaan. Oon kauan kuolannut Pisaroi-mekkoja, mutta ehkäpä tälle on kuitenkin enemmän käyttöä ja tarvetta.

      Poista
  3. Kiva takki!Hyvä minä. itsekkin hipelöin marimekon alessa lasten takkeja mutta maltoin mieleni :) Hyvä minä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on kunnioitettavan kova itsekuri :) Täällä oli kaikesta enää niin vähän kokoja tarjolla, ettei muita houkutuksia juurikaan ollut.

      Poista
  4. Saisko tuota pisaroi-takin kuvaa käyttää ostoilmoituksessa Facebookin Marimekko kirppis-ryhmässä? :) Ihan pakko ois saada itellekkin tuo ihanuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit lainata kuvaa. Onnea takin metsästykseen. Kerran sen hankinta kirpaisi, mutta oon kyllä ollut äärettömän tyytyväinen :)

      Poista
  5. Saanko lainata kuvaa ostoilmoitukseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoitteluni, että jouduit odottamaan vastausta näin pitkään. En ollut huomannut kommenttiasi. Voit lainata.

      Poista