.

torstai 13. maaliskuuta 2014

Vaikeeta!



Joskus on vaan niin älyttömän vaikea päättää jotain asiaa. Täällä pähkäilen makkarin maalaamista. Valkoinen maali odottelee yläkerrassa telaamista ja kaapissa nököttää myös yksi ylimääräinen Taika-hopealasyyri. Näitä olin ajatellut makkarin sängynpäätyseinään vetäistä...


Mitään suurta muutosta ei ollut tarkoituskaan tehdä, vaan fiksata toi kamalaksi mennyt seinä vihdoin ja viimein.


Rehellisyyden nimissä se ei kuitenkaan oo makkarissa ainoa seinä, joka on nähnyt elämää. Myös vastapäinen seinä raitatapetteineen alkaa olla fiksauksen tarpeessa. Tapetti repsottaa yläreunasta ja on repeillyt seinän elämisen vuoksi vaatehuoneen oviaukon kohdalta.


Huone on pieni, joten mitään kovin hurjaa kuviota en sinne halua. Mutta meneekö ihan liian tylsäksi, jos vetäisee kaikki seinät valkoiseksi? Ja mites se sävyttämätön lasyyri? Mihin seinään se sit ois paras sutia?

Arghhh! Pieniä juttuja, mut ei vaan osaa päättää. Mä en oo tapetti-ihminen, joten mieluiten vaan maalaisin kaikki. Mutta pitäiskö jonkun seinistä kuitenkin olla jotain muuta kuin valkoinen? Kertokaa te. Mun loma loppuu pian, enkä mä oo päässyt vielä toteutuksen suhteen tän pidemmälle.

Ideat lähtee koko ajan hurjempaan lentoon, enkä osaa ottaa mistään kiinni. Oisko jollain heittää tähän joku huikee idis?

4 kommenttia :

  1. Me tehtiin just olkkariin tikkurilan Lumikuningattaren illallinen -ohjeiden ideoimana yks seinä. Sopis varmaan makkariinki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kiva. Piti ihan googlettaa. Mä emmin ton lasyyrin kanssa ihan siitä syystä, että kimallus ei yleensä oo ihan mun juttu. Maali jäi yli aikoinaan tytön huoneen rempasta, kun en osannut arvioida oikein.

      Poista
  2. Mitä noi ihanat talot on tuossa sängyn päädyssä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat tulosta mun älyttömästä kierrätysinnosta. Sängynpääty on väsätty aikoinaan ruokailutilan ja olohuoneen välissä olleesta seinäkkeestä, josta jäi sitten mäntyrimaa yli. En mä sitäkään voinut hävittää, vaan tuunasin taloja :) Taloprojekti löytyy täältä: http://kotikolmio.blogspot.fi/2013/05/diy-lahio.html

      Poista