.

torstai 23. toukokuuta 2013

Odotus palkitaan



Tänään on vihdoin "The Day". Eli meille asennettiin lopultakin uudet ulko-ovet. Mä oon niin fiiliksissä.
Meidän ulko-ovi on ollut kamala. Sitä ei oo saanut auki kuin potkaisemalla ja ovi oli niin kiero, että se oli raapinut kynnykseen syvät urat.

Aiemman asukkaan iso koira oli myös tehnyt oveen omat jälkensä, eikä ovi monista tiivistyksistä huolimatta enää pitänyt kylmää ulkona. Raosta näkyi ulos, vaikka ovi oli lukossa. Voitte vaan kuvitella, miten kylmä meidän eteisessä talvisin oli.




Uuden oven ikkunoista tulee valo sisään huomattavasti entistä paremmin. Myös valkoinen sisäpuoli on i-h-a-n-a. Ulkopuolelta ovi on ruskea.




En taaskaan kuvia varten stailannut, joten kengät ja takit ovat ihan normaaleilla paikoillaan. Tästä näkee hyvin, ettei oo meidän eteistä neliöillä pilattu :)




Ei näy enää auringonvalo kynnyksen reunasta. Ai että, kun on nyt hienoa. Ehkä ens talvena ei tarvi ottaa enää kenkiä isompaan eteiseen lämpenemään aamuisin.




Hain tänään myös postista jotain kivaa, eli Annon torkkupeiton. Oon meinannut tän jo useamman kerran ostaa, mutten oo sit malttanut, kun varsinaista tarvetta ei tälle ollut. Joku myi kuitenkin Facebookin kirpparilla uutta peitettä tarpeettomana pois, joten mä olin kärppänä paikalla.




Sain viltin postikuluineen 30 eurolla, kun se kaupassa maksaa 50€. Joskus sitä vaan sattuu paikalle oikeaan aikaan.

Nyt painelen imuroimaan ja sitten illaksi tuunaushommiin. Niistä sitten lisää huomenna, jos saan jotain valmista aikaan.




2 kommenttia :

  1. Hieno ovi, ihanan valoisaa! :)

    Hei, mistä noi ihanat lintunaulakot on peräisin? Mäki haluun.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun silmä ei oo vieläkään tottunut tuohon ihanaan oveen. Oli se odottamisen arvoinen.

      Naulakot on Qualyn ja oon omani tilannut Palorannalta. Meillä on ne saman sarjan linnunpöntöt toisella seinällä.

      Täällä vanhoja kuvia eteisestä: http://www.kotikolmio.blogspot.fi/2013/02/pienenpieni-eteinen.html

      Poista