.

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Vinoja ja keikkuvia




Mä oon ihan unohtanut esitellä teille meidän uudet piikikkäät elolliset (ainakin toistaiseksi). Eli kaktukset ovat kotiutuneet meille pari viikkoa sitten Plantagenista.





Ostin niille rouheet ja vinot ruukut samasta paikasta ja nyt ne nököttävät olohuoneen hyllyllä odottamassa kesälaitumille pääsyä. Nää siis ajattelin kesäks laittaa terassin isoihin lasilyhtyihin.




Mun mielestä nää ruukut on tosi kivat. Ovat molemmat vähän kallellaan eri suuntiin. Teksti väitti näitä käsintehdyiksi, mutten sit tiedä totuutta.




Mä tykkään laittaa sisustukseen (ja muutenkin) aina vähän huumoria ja leikkimielisyyttä mukaan. Tällaset vinot jutut sopii meille siis todella hyvin. Ei kaiken tarvi aina olla just kohdillaan ja suorassa.




Samasta syystä päätin esitellä teille meillä jo pidempään majailleet keikkuvat kaverukset, joissa on mun mielestä myös näitä edellämainittuja asioita.




Eli Sagaformin keikkuvat lasit ja karahvin. Jokapäiväisessä käytössä nää ei sentään meillä oo, mutta aina välillä nää on kiva kaivaa esiin ja keikutella lasia pitkin pöytää.




Karahvin mukana tuli yläkuvassa näkyvä musta kumimatto, ettei koko komeus pyöri pöydältä alas. Toistaiseksi nää on pysyneet ehjinä, mutta jännä nähdä, miten pitkään :)

Nyt nauttimaan auringosta. Mulla on taas vaihteeksi keskeneräinen projekti (Facebookissa jo sahatut rimat kuvasinkin).  Nyt aion suunnata sen kimppuun.






Ei kommentteja :

Lähetä kommentti