.

tiistai 13. tammikuuta 2015

Joulupalloja??



Jotkut asiat ei vaan koskaan muutu. Yksi sellainen asia on mun käsittämättömän suuri heikkous kaikenlaiseen paperitavaraan. Pari viikkoa sitten sorruin taas törsäämään lähes 3 euroa tähän elämäni yhteen rakkauteen, kun törmäsin näihin sympaattisiin palleroihin -40% alessa.


Aloin vasta kotona miettiä, että tulikohan mun ostettua vahingossa joulukoristeita? Sitä en vieläkään tiedä, mutta nyt kun pallerot on koottu, oon ihastellut niitä pienistä kauneusvirheistä välittämättä. 

Ajattelin pujotella ne naruun ja sijoittaa makkariin, jonka askeettinen sisustus on alkanut taas tökkiä. Onneksi vietän siellä aikaa lähinnä säkkipimeässä ja silmät kiinni, joten kovin paljon ei tarvi näkymästä kärsiä.



Mitäs te tykkäätte paperipalleroista? Onko nää teidän mielestä jouluisia, vai voiko nää ripustella jonnekin ihan vuodenajasta riippumatta?



4 kommenttia :

  1. Voi ripustella :) Ehkä jos olisivat aivan kirkkaanpunaisia niin olisivat jouluisia mutta noin ei :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin mäkin ajattelin, mutta kun en tosiaan oo yhtään jouluihminen, enkä joulukoristeiden trendeistäkään mitään ymmärrä, niin oli ihan pakko tarkistaa :)

      Poista
  2. Ei näytä mun silmään ainakaan jouluisilta, voisin kyllä käyttää ympäri vuoden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu. Mä jo aloin miettimään, että pian kaikki pitää mua ihan idioottina, jos ne muiden silmään näyttää joulukoristeilta :)

      Poista