.

keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Hurahduksia ja riippuvuuksia



Se ei ole uutinen, että meikäläinen on totaalisen hurahtanut laatikoihin ja rasioihin. Mutta viime aikoina oon hurahtanut huomaamattani erityisesti Marimekon pieniin peltirasioihin, joita on tullut hankittua jokaisesta alesta. Viimeksi nappasin ostoskoriini unikko-version.


Onhan nää oikeesti aika turhia, vaikka yllätyksekseni jokaisen sisältä jotain löysinkin. Tulisin silti ihan varmasti toimeen ilmankin, mutta olin taas heikko. Kai tää on jonkinlainen riippuvuus tämäkin. Ohittaminen oli vaan täysin mahdotonta. Ne nyt vaan näyttävät mun silmään tosi kivoilta. 


Ja voinhan mä jossain vaiheessa hankkia jonkun kivan isomman rasian tai laatikon, jossa voin sitten näitä säilyttää. Onneksi näiden minirasioiden osalta puhutaan noin 3 euron ostoksista, joten kovin huolissani en vielä tässä vaiheessa riippuvuudestani ole.


Onhan mulla tietenkin myös tää säilytyskoririippuvuus. Tätä ihanaa yksilöä en kuitenkaan ostanut, vaan voitin jo ennen joulua kivan White&black-blogin arvonnassa. Kori on meillä hakenut paikkaansa ja käyttötarkoitustaan, kunnes hedelmäriippuvuus karkasi käsistä ja talouden jokainen hedelmäkulho osoittautui turhan pieneksi. 

Mutta nyt on lähdettävä piirtämään. Mua on huhuiltu jo useampaan kertaan. Facebookin puolella seuraaville kerrottakoon, että se "äiti-kieltolappu" on oven vierestä toistaiseksi poistettu. Onnistuin kiristämään sillä, etten voinut mennä huonetta imuroimaan. Ensin se kielto poistui tosin vain sen siivouksen ajaksi. Nyt mä ilmeisesti saan mennä myös piirtämään.

Kivaa keskiviikkoa! Greyn anatomia-päivä. JES!


4 kommenttia :

  1. No mutta nuo pikkurasiathan ovat ihania! Juuri tuommoisia esineitä, mitäs tulee hyvä mieli, pitää ympärilleen kerätä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä. Ihan vastustamattomia. Eihän niihin paljon mitään mahdu, muttei aina voi ajatella niin käytännöllisesti :)

      Poista
  2. Tuohon mahtuukin hyvä määrä hedelmiä. Nyt tekis mieli käydä itsellekin ostamassa kori :D meillä vaan noita hedelmäkulhoja on jo monta.

    Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei tällä kertaa ollut yhtäkään tarpeeksi suurta. Ei tää kori kuitenkaan varmasti pysyvästi hedelmäkoriksi jää :)
      Kivaa loppuviikkoa sulle myös!

      Poista