.

keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Harvinaista herkkua



Oon moneen kertaan tunnustautunut himolukijaksi. Luen edelleen vähintään yhden kirjan viikossa, mutta ihan uutta kirjaa pidän käsissäni äärimmäisen harvoin. Mä nimittäin luen ne kerran ja pistän kiertoon. Tällä mun systeemillä kyseiseen harrastukseen sais upotettua omaisuuden, koska mä en käy kirjastoissa. Kirjastokortin omistin viimeksi 90-luvulla, joten raahaan roskaromaanit sivistävän tietokirjallisuuteni kirppareilta.


Joululahjaksi sain kuitenkin kirjakaupan lahjakortin, jolla en halunnut mitään kertakäyttöistä kirjaa hankkia. Tää oli siis aika helppo valinta.


Oon yrittänyt lukea ja selailla säästeliäästi luvun illassa. Toistaiseksi eniten on yllättänyt kodeista löytyvien suomalaisten design-tuotteiden suuri määrä, vaikka mukana on blogikoteja useammasta eri maasta. Suomesta ei tainnut olla yhtäkään (korjatkaa, jos olen väärässä. En oo ehtinyt ainakaan vielä lukea sellaisesta).


Tää on kyllä ehdottomasti sellainen opus, jonka säilön hyllyyni pidemmäksi aikaa. Jokaisesta kodista löytyy jotain mielenkiintoista ja omaan tyyliin sopivaa sekä niitä mun suuresti rakastamia huikeita diy-idiksiä. 
Kirjan kummallinen kuvauspaikka johtuu taas siitä samasta syystä; siellä kuvataan, missä valoa on eniten. Muualla napsituissa kuvissa allekirjoittaneen varjo näkyi joka kirjan kannessa. Amatööri :)




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti