.

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Renkaita ja palloja

Koska meillä edelleen odotellaan uusia hankintoja saapuviksi, en jaksanut kuvailla taas samoja nurkkia. Päätinkin sen sijaan käydä napsimassa muutaman kuvan tyttären huoneessa, kun tilan haltijatar ei ollut paikalla.

Oon ajatellut pääsiäispyhinä kokeilla elämäni ensimmäisen kerran tapetointia tuolla huoneessa, joten siitä kuvia myöhemmin (ellei mee totaalisesti pieleen). Näissä kuvissa siis vain vanhempia ompeluksia.




Nää jouduin joskus ompelemaan kangasvaraston jämäpaloista, kun erehdyin antamaan tytölle selailtavaksi Marimekon Surrur-kirjan. Sen jälkeen näitä oli saatava. Ja heti. Ei auttanut muu, kuin kaivaa kankaat ja koneet esiin ja teurastaa täytteeksi muutama tyyny.




Tällä hetkellä tuo kyseinen kirja on muuten säilössä makkarin ylimmällä hyllyllä. Wonder why :)
Tää ei nimittäin ollut ensimmäinen eikä viimeinen projekti, jonka oon tuosta kirjasta joutunut toteuttamaan.




Tässä on se syy, miksi kyseisen kirjan aikoinaan hankin. Mun oli pakko saada kokeilla pallorahin ompelemista. Näitä tuli ommeltua lopulta melko monta. Meillä näitä asustaa vielä kolme.







Yllättävän hyvin ovat käytössä kestäneet. Joskus jos/kun mulla on tilaa, niin aion tehdä yhden sellasen ihan jättiläismäisen, joita näkee Marimekon myymälöissä.
Ja mitä mä sillä sit teen? -No en yhtään mitään, todennäköisesti. Mut oishan sellainen magee olla :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti