.

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Uskomatonta!!!

Noin pari viikkoa taaksepäin totesin täällä, ettei erästä pitkäänhimoitsemaani asiaa meille valitettavasti tilanpuutteen vuoksi tule. Joskus vaan vastaan tulee sellainen tarjous, jota tietää katuvansa pitkään (ellei ikuisesti), jos siihen ei tartu. Mulle kävi eilen just niin.

Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti katsomassa erilaiset netin myyntipalstat. Lähinnä kärkyn sieltä kalliimpia design-juttuja, joita en malta uutena hankkia. Ja mitä löysinkään...




Eero Aarnion suuresti himoitsemani valkoinen mini Poni. Ja sijainti kivenheiton (meillä maalla se tarkoittaa noin 20 kilometriä) päässä meiltä. Apua, uutta kotia etsivä pieni Poni, joka melkein huusi mun nimeä. Enhän mä voinut sitä jättää, enhän?







Lisäksi huomasin, että olen tehnyt saman henkilön kanssa kauppaa pari kertaa aiemminkin. Siinä sitten viestitellessä kävi ilmi, että myyntiin olisi tulossa muutakin mahdollisesti mua kiinnostavaa. Tässä vaiheessa oli kuitenkin lyötävä vähän jarrua ja jätettävä isommat hankinnat tekemättä, koska muuten meillä ei ihan oikeasti pystyisi enää esteettömästi liikkumaan huoneesta toiseen. Vaikka kyllä mä myönnän, et esimerkiksi se musta Dino jäi nyt mua jotenkin vaivaamaan :D

Mutta yksi pienempi ostos samaan kauppaan kuitenkin piti lisätä. Ja tälle oli ihan tarve ja sijoituspaikkakin olemassa tyttären huoneessa. Aarnion Bottle of Light yövaloksi.




Tähän saakka yövalona on palvellut pronssin värinen vanha jalkalamppu, joten mun mielestä uusi yövalo oli ihan perusteltu hankinta. (Jotenkin jännästi mä pystyn muutenkin noin 95% ostoksistani perustelemaan jotenkin järkevästi. Olisi ehkä pitänyt pyrkiä politiikkaan).

..ja loppuhuipennuksena hankintojeni hinta:
Siis Poni ja Pullo yhteishintaan 150€!!! Oikeesti!!! Ai että, mä oon niin fiiliksissä. Kyllä se Poni meille mahtuu. Eiks se näytä ihan onnelliselta tossa? Melkein yhtä onnelliselta kuin mä tässä :)




8 kommenttia :

  1. Oijoi, nyt oon kade. Oon kova Aarnio fani itsekkin ja ihan perus edukasta Puppyä olen halunnut. Mulle ilmoitettiin ettei sellaista tähän talooon tule :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kysynyt. Enkä edes kertonut, mitä lähdin noutamaan. Nyt mulle vaan naureskellaan, kun oon niinku lapsi jouluaattona :)

      Poista
  2. Kyllä halvalla lähti! :o ihmekään, ettet voinut vastustaa kiusausta. Vähän voisin olla kateellinen :D Digailen kans kovasti Aarnion designia. Omistan vasta kolme valaisinta siltä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös kovasti Aarnion tyylistä. Nyt on kyllä Ponin myötä kaikki himotuimmat hankittuna, mutta varmaan kaikkea ihanaa uuttakin on Eerolta tulossa.

      Poista
  3. Oi, mikä löytö! Mäkin oon pitkään haaveillut mm. Aarnion Ponista, voi kun mullakin kävis noin hyvä tuuri, et löytäis sen noin hyvällä diilillä :) Ja toi pullovalo on myös tosi ihana! Kummallista, mutta näin ton saman lampun tänään ekan kerran Sokoksessa ja piti oikeen kääntyä kattomaan sitä uudemman kerran, kun oli niin hieno. Ja hinta oli 99,-, joten kyllä tosi hyvä diilin löysit! Onneks olkoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mäkään en voi vieläkään täysin uskoa hyvää tuuriani. Joskus se aurinko tosiaan paistaa sinne kuuluisaan risukasaankin. Toivotaan, että sullekin tulee hyvä diili vastaan.

      Poista
  4. Oi hitsi mitkä ostokset teit, Aarnio on vaan paras! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Ei ole montaa tuotetta, jotka ei olisi muhun kolahtanut. Nyt on himotuimmat hankittuna, mutta eiköhän Eero pian taas suunnittele jotain uutta mun must-have -listalle.

      Poista