.

lauantai 23. maaliskuuta 2013

Finally

Kauan metsästetyt keltaiset Annon Siru-koristetyynynpäälliset saapuivat. Odottavan aika on ollut mielettömän pitkä, kun en yhtään varautunut siihen, ettei niitä Anttilasta löytyisikään. Odottaminen ei kyllä oo yhtään mun juttu, edelleenkään.




Jännä, miten nälkä kasvaa syödessä. Kun on lisännyt sisustukseen vähän väriä, tekisi sitä mieli laittaa kokoajan lisää. Yritän kuitenkin hillitä itseäni, koska kyllästyn väreihin (nykyään) nopeasti.

Välillä tuntuu ihan uskomattomalta ajatella, että asuin aikoinaan melkein kolme vuotta punavalkoisessa yksiössä kyllästymättä. Kyllä mä punaisesta edelleenkin tykkään, mut en voisi ajatella enää jaksavani katsella yhtäkään räväkämpää väriä noin pitkään yhtäjaksoisesti. Ne oli kai niitä villejä nuoruusvuosia. Koti oli vaan nukkumista varten.




Nykyään mennään siis hyvin musta-valko-ruskea-harmaa-beige -linjalla ja lisätään sit jotain väripiristettä maun mukaan. Tänä keväänä se väri on siis keltainen. Ja mä en todellakaan käsitä, mistä toi keltainen tuli. Varmaan mun pitää aina olla sen verran trendejä jäljissä, et kun jostain luin musta-valko-keltaisen sisustustrendin olevan hiipumassa, niin mun piti vasta löytää se :) Meille tänne syrjäseuduille tulee noi trendit aina vähän myöhässä.




Ihanaa, kun on viikonloppu. Aurinko paistaa ja kahvi tuoksuu. Eikä oo kiire mihinkään. Mut sais nää ilmat mun puolesta jo lämmetä. Rentouttavaa viikonloppua teille kaikille.

6 kommenttia :

  1. Onpas tuo tyyny ihanan raikas!

    Mukavaa lauantaita sinnekin :)

    VastaaPoista
  2. Kivasti sopii keltaiset tyynyt mustavalkoisten kaveriksi :) Raikkaalta näyttää!

    Sulla on kiva blogi ja tosi herkullisia tuunauksia. Mua ne inspiroi siksi, että monet näyttää siltä, että vois jopa onnistua meikäläiseltäkin, vaikka oon kyl aika nakkisormi kaikenlaisten näpertelyjen suhteen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :) Varmasti onnistuu nää mun väkerrykset ihan kaikilta. Kiva, jos oot löytänyt toteuttamisen arvoisia ideoita.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos. Meillä ei oo ikinä mitään turhan harkittua ja aseteltua.

      Poista