.

tiistai 18. lokakuuta 2016

Anno: Uusi mallisto



Pakko oli jälleen eilen poiketa töiden jälkeen Anttilaan, kun sähköpostiin kilahti ilmoitus uuden malliston saapumisesta. Kameraa ei tietenkään mukana ollut, mutta mun oli silti ihan pakko napsia muutama puhelinkuva blogiin. Hyllyt on nyt pakattu ihan täyteen mitä ihanimpia sisustusjuttuja. 


Shoppailin melko maltillisesti, koska oikeasti en olisi tarvinnut yhtään mitään. Ei tuolta kuitenkaan mitenkään pystynyt tyhjin käsin poistumaan. Olisitko sä pystynyt?

Mä oon yrittänyt googlettaa tietoa Anno-tuotemerkin jatkosta, mutten oo löytänyt. Onko jollain tietoa, jatkuuko tarina, vai onko tuotemerkin kohtalosta ylipäätään tehty vielä mitään päätöstä? 



6 kommenttia :

  1. Alin kuvasarja ja vasen kuva: Onko ne tyynynpäällisiä vai torkkupeittoja? Ihania! <3

    T:Jemina, joka ei jaksanut kirjautua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ovat pöytäliinoja. Niitä, jossa on aavistuksen vahamainen pinta. Samalla kuosilla oli ainakin tyynyjä ja saattoi olla myös verhoja ja keittiöpyyhkeitä. Oli tullut niin älyttömästi uutta tavaraa, etten kehdannut kaikkia kuvailla.

      Poista
  2. Mua harmittaa niin suuresti, että Annoa ei saa enää mistään täältä Jyväskylästä! Kodin 1 sulkenut, Anttila sulkenut ja muualla ei sit myyäkkään... Anno oli mun lempparisarja, ihan parhaita juttuja ja uutuuksia monesti vuodessa!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon myös tykännyt todella paljon. Hinta ja laatu kohtaavat mun mielestä ihan täydellisesti. Toivottavasti joku hankkii tuotemerkin ja pitää tyylin ja hinnat ennallaan.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Joo. Aiemmin, kun Kesko omisti Anttilan, oli tuotteita jonkin verran myös Citymarketeissa, mutta viime aikoina ollut pelkästään Anttilan ja Kodin1:sen valikoimissa.

      Poista