.

lauantai 22. lokakuuta 2016

Mustasta valkoiseen



Meinasin odottaa huomista ja mahdollista päivänvaloa ennen kuvien räpsimistä, mutten vaan malttanut. Meillä kun näitä isompia sisustusmuutoksia tapahtuu sen verran harvoin, että niistä innostuu ihan älyttömästi.

Eilen vanhat mustat keittiöntuolit matkasivat uuteen kotiin ja iltapalaa nautittiin Ikean varajakkaroilla. Tänään kävin noutamassa kotiin pitkään ja hartaasti odotetut Vitran DSR-tuolit. Mä oon niihin ihan täydellisen rakastunut. Mitäs mieltä tuolivalinnasta?



4 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Mä tykkään myös, vaikka toisaalta tykkäsin vanhoistakin. Näistä oon kuitenkin haaveillut niin pitkään ja hartaasti, että haave oli lopulta pakko toteuttaa :)

      Poista
  2. Uudet on kyllä hitusen kivemmat. Jotenki muka ilmavammat 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä. Onhan se trumpettijalka ja musta väri aika paljon raskaampi yhdistelmä. Muuttui tuolien myötä muka koko alakerran fiilis :)

      Poista