.

torstai 6. lokakuuta 2016

Tyhjenee







Kirpparikuorman kasaaminen alkaa näkyä joka puolella. Eilisen illan hinnoittelin ja luovutin Facebook-kirppisten kautta myytyjä tavaroita uusille omistajille. Hyllyt ja tasot alkaa olla melko tyhjät. Samalla oon kuitenkin todennut oikeasti tarvitsevani jotain uuttakin. Tv-tason avohyllyyn pitää ehdottomasti saada uudet kivat säilytyslaatikot, jotka ei oo pahvia. Pupunkestäviä ja kauniita laatikoita ei vaan meinaa mistään löytyä. Oisko jollain heittää joku vinkki?



6 kommenttia :

  1. Minun pitäisi jostain saada pala tuota tarmoa! Haluaisin myös myydä turhia pois, jotta voisin ostaa jotain kivaa tilalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aloittaminen on hankalaa, mutta kun pääsee vauhtiin, ei malta lopettaa :)

      Poista
  2. Voi että tarttis itsekkin jostain repiä aikaa että sais kaikki kirppiskamat katottua ja sitten vielä vietyäkin kirpalle :) http://valkoinenhaave.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jättänyt kaiken muun tekemättä ja urakoinut jo lähes kaikki kaapit. Oon päättänyt, että kaikki myymättä jääneet lahjoitan pois, enkä tuo mitään enää takaisin. Vapauttavaa.

      Poista
  3. Kukahan meillä alkaisi tuollaisen siivousurakan..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se aloittaminen on kyllä vaikeaa, mutta nyt kun on päässyt vauhtiin, ei malta lopettaa. Haluaisin jo viedä pöytään lisää tavaraa, vaikkei moneen päivän vielä myydä mitään :D

      Poista