.

maanantai 22. elokuuta 2016

Viikonloppuna



Olin lauantaina pari tuntia yksin kotona. Nykyään osaan jopa välillä ottaa tilanteesta ilon irti, enkä enää käytä noita harvinaisia hetkiä pelkästään siivoamiseen. Päätin kuitenkin ihan vähän pistää paikkoja ojennukseen, jotta on sitten kivempi oikaista itsensä sohvalle kirjaa lukemaan.




Uumajan reissulta tuli pitkästä aikaa hankittua mustavalkoraitainen tyynynpäällinen. Ei siitä mihinkään pääse, tuo kuosi vaan jaksaa miellyttää mun silmää vuodesta toiseen. Ehkä mä pian taas siirrän väripilkut kaappiin ja palaan täysin mustavalkoiseen. Jännä nähdä.

Anttilan poistomyynnistä taas mukaan tarttui lasipullo mittamerkinnöillä. En tiedä miksi se mun silmää miellytti, mutta alle kahden euron hinta sai sortumaan heräteostokseen. Leikkasin takapihan pensasaidasta muutaman oksan, jotta voisin kehittää tällekin ostokselleni jonkinlaisen käyttötarkoituksen.

Pakko muuten vielä hehkuttaa Lagerhausista ostettuja tuoksukynttilöitä. Mä en nimittäin yleensä pahemmin välitä moisista (osasta saan päänsäryn tai muun ällöttävän olotilan), mutta nämä kaksi tuoksua on kyllä mun mielestä ihan täydellisiä. Jos poikkeatte Ruotsissa, niin suosittelen nuuhkimaan ja valitsemaan omat lempparit. Vaihtoehtoja oli monta.

4 kommenttia :

  1. Tuo pullo pitsti heti silmiini. Se on kaunis, ja olet kivasti pannut siihen oksia. Noinkin voi laittaa eihän se tartte olla aina kukkanen. en ole tuotakaan tajunnut....kiitos vinkistä.

    VastaaPoista
  2. Lagerhausin nettikaupasta voi tilata myös Suomeen tuotteita, että jos ei ole Ruotsin matkaa tiedossa niin kynttilät on tilattavissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon monet kerrat miettinyt tilaavani jotain, mutta en oo toistaiseksi saanut aikaiseksi. Harmi, ettei nettikaupan tuotteita pysty virtuaalisesti nuuhkimaan :)

      Poista