.

perjantai 6. marraskuuta 2015

Rentouttavaa viikonloppua




Ihanaa, että on perjantai. Mä oon ainakin ihan totaalisen loppu. Aion viettää illan sohvalla selaillen uudet sisustuslehdet ja postilaatikkoon kolahtaneet katalogit, joihin en oo aiemmin viikolla ehtinyt perehtymään ollenkaan. 

Aion myös syödä karkkia ja vilkuilla toisella silmällä perjantai-illan pakolliset, eli Vain Elämää ja Possen.



Saattaa olla, että tartun myös neuleprojektiini, joka kyllä valmistuu ennätyksellisen hitaasti. Osaltaan se toki johtuu siitä, että puikot on mulle tosi vieraat työkalut. Suurempi syy taitaa kuitenkin olla se, ettei homma oo edennyt säilyttämällä projektia korin pohjalla, kun itse oon kuluttanut aikaa johonkin ihan muuhun.






Ja kuten huomaatte, käytin jo pienen hetken leikkien kuvioleikkaustoiminnolla, jota en oo aiemmin kokeillutkaan. Ilmeisesti en ihan hallinnut hommaa, koska läpinäkyvä tausta ei nyt varsinaisesti ole läpinäkyvä. Ehkä harjoitus tekisi tässäkin mestarin, mutta just nyt saa mestaruus odottaa.

Aika ihana fiilis, ettei tänään oo pakko lähteä mihinkään. Ellen sitten joudu tekemään pikapyrähdystä lähikauppaan. Meidän perheessä on nimittäin katastrofi; ketsuppi on päässyt loppumaan, enkä mä tiedä, selviääkö nuori neiti ruuastaan ilman sitä. 

Kivaa ja leppoisaa perjantai-iltaa teille jokaiselle.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti