.

maanantai 23. marraskuuta 2015

Kirppistelyä, kuulumisia ja kummallinen kasvi?



Taas vierähti viikonloppu lähes huomaamatta. Lauantaina blogikirppisteltiin Kuntsilla ja illan riekuin pikkujouluissa. Eilinen menikin sitten levätessä aamusta iltaan ja illasta aamuun. Rankkoja noi blogikirppikset. Pikkujouluillahan ei ollut mitään tekemistä väsymyksen kanssa.


Kirppiksen kuvasaldo jäi jälleen onnettomaksi. Muutama sumuinen räpsy ennen ovien aukeamista ja siinäpä se. Porukkaa oli jälleen jonoksi ja tungokseksi asti, mutta sakea lumisade ehkä karsi jonkin verran kävijöitä. Ihan niin tiivis tunnelma ei ollut, kuin edellisellä kerralla. Kauppa kävi kuitenkin kiitettävästi ja reilusti yli puolet tavaroista lähti uusiin koteihin.

Mutta sitten asiasta kukkaruukkuun. Kirjaimellisesti.
Mä oon yrittänyt kovasti tutustua ihanaan varjoviikunaani ja oon hoivannut sitä mielestäni huolellisesti. Aiemmin sain kommentin, jossa kerrottiin viikunoiden pudottavan välillä lehtiään, mutten silti käsitä, onko normaalia, että lehtiä tippuu vähintään kymmenen joka päivä? 


Muuten syyttäisin automaattisesti omaa puuttuvaa vihreää peukaloani, mutta samaan aikaan kasvi pukkaa urakalla uusia lehtiä. Jotain mun siis täytyy tehdä oikeinkin. Lehtiä kuitenkin putoaa mun mielestä selvästi nopeampaa tahtia kuin uusia ehtii ilmestyä, joten mua hirvittää, että tää on pian ihan harva. 
Osaako joku neuvoa, missä vika? Vai voiko tää olla ihan normaalia? En mä nyt millään haluais tätä(kin) heti tappaa.




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti