.

perjantai 6. kesäkuuta 2014

Vyötä vai remmiä?



..vai laitetaanko kumpaakaan?

Provosoivasta otsikosta huolimatta en siis oo täällä kurittamassa ketään. Sen sijaan päänvaivaa aiheuttaa juuri väkertämäni kori. Oon taas elämän suurten päätösten äärellä; laitetaanko kahvat vai ei?


Ja jos laitetaan, niin mistä materiaalista? Vanhoja vöitä oon haalinut kirpparilta tällaisiin tarpeisiin, mutta ehkäpä köysi tai nahasta tuunatut kahvat vois toimia myös. Pakkohan tähän ei mitään oo laittaa, koska tuskin mä alan tätä mukanani kantaa.


Tänne pääsevät säilöön torkkupeitot ja sopis tuonne vielä muutakin.
Värin muuten valitsin suurinpiirtein sohvan perusteella. Mä oon nimittäin päättänyt, että ekalla lomaviikolla olkkarin "sohvanvärinen" seinä vaihtaa vihdoin väriä. Siksipä sohva tarvitsee mun mielestä jatkossa jonkun muun väriparin.


Onko muuten toi mun ajatus väripareista jo ihan out? En mäkään sitä pienten asioiden suhteen noudata, mut isommat jutut tarvii mun mielestä aina jonkinlaisen väriparin.


Eihän se nyt ihan yks yhteen mee, mutta lankojen kanssa harvoin menee.

Mitäs suunnitelmia teillä on viikonlopuksi? Jos helteet hellii, niin mä aion vaan lojua terassilla mahdollisimman paljon. Toimistotyöläinen kaipaa aurinkoa. Ja väriä naamaansa.





4 kommenttia :

  1. Raksahommia suunnitelmissa (kateellisena sun terassilöhöilyajatuksille!)... kahvat sopisivat...:) p.s. oli muuten kiva tutustua Uumajan reissulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aurinkoa ei ainakaan näin aamusta näy, joen voi mennä suunnitelmat uusiksi :)
      Täytyy sovitella erilaisia kahvamateriaalija ja funtsia vähän. Oli kyllä kiva tutustua. Toivottavasti nähdään uudelleen :)

      Poista
    2. Oon nähnyt semmoset nahkaset kahvat jossain ja näytti ihan hirmu kivalle! Muistaakseni oli löytynyt jostain kirpparikassista halvalla...:) pistin vaan itse korvan taa, kun jotenkin sopi kivasti tuon virkatun pinnan kanssa...

      Poista