.

keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Enemmän on enemmän



Aika kauan kesti, että sain kaivettua Kaleidon ostoskassista esille. Vielä täytyy saada ainakin yks lisää, koska jotenkin noi sitä kolmatta kaipaa. Joissain asioissa enemmän on enemmän, mutta liika on liikaa.


Väri on siis lisääntynyt meillä hitaasti, mutta varmasti ja pienillä jutuilla.


Sen verran oon nyt itsestäni ja väreistä oppinut, että mulle toimii paljon paremmin monen värin käyttö kuin yksittäinen väri. Monta kertaa sitäkin piti kokeilla, ennen kuin tän tajus.


Pelkästään tätä kuvaa katsoessa voin todeta, että jos kaikki värikkäät jutut ois yhtä ja samaa, oisin jo heivannut ne kaikki. Jollekin toiselle varmaan toimis se, mutta mulle tää sekalainen ripottelu on selvästi se "enemmän oma juttu".


Mitäs mieltä te ootte? Kumpi sopii paremmin; yksi väri, vaiko useampi?



6 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Onneksi se on jo tilattu ja saapuu toivottavasti pian. Harmitti, ettei Uumajassa ollut haluttuja värejä, mutta onneksi on nettikaupat.

      Poista
  2. Kieltämättä useampi väri rakentaa kokonaisuudesta mielenkiintoisemman! :) Mutta etenkin tuo sininen Kaleido on aivan i.h.a.n.a.n. sävyinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin hauska juttu, että Kaleido on oikeasti harmaa. Nyt kun se sai kaverin, niin se on mun omaankin silmään vaaleansininen :)

      Poista
  3. Juu kolmatta huutaa tuo asetelma...vaikka kaunis on noinkin..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon täysin samaa mieltä. Onneksi jo klikkailinkin sellaisen nettikaupasta :)

      Poista