.

keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Valkoista valkoisella



Kävin just vaihtamassa puhtaat lakanat ja pysähdyin kesken homman ihmettelemään, miten valkoista makkarissa nykyään onkaan.


Onhan tuota mustaa ripoteltuna sekaan, mutta sen määrä on viime kuukausina vähentynyt huomattavasti.


Valkoiset lakanat, valkoiset seinät (siis kaikki seinät) ja valkoiset verhot ovat kaikki sellaisia juttuja, jotka on tulleet muutamien viime kuukausien aikana vähitellen.


Myös tänne ostin jokin aika sitten valkoisen pimennysverhon, joten nyt on valkoista vielä entistäkin enemmän.


Mähän aina joskus innostun petaamaan sängyn ja heittämään päälle mustavalkoraidallisen päiväpeiton, joka muuttaa tätä huonetta tooooosi paljon. Silti ajattelin, et josko laittais tohon oikeanpuoleisen verhon kaveriksi jonkun toisenkin. Takana on parvekkeen ovi, joten toi yks verho on vähän turhan kapea. Ja onhan tää ylipäätään vähän turhankin valkoinen mun makuun. Vai mitä mieltä te ootte?

Pakko muuten kysyä, et onko kukaan muu jäänyt koukkuun Avan Remontilla rahoiksi (The Block)-sarjaan? Nyt pyörii Australian 2012-tuotantokausi, mut mä vahtaan sitä ihan innoissani.
Minkähän takia Suomen Unelmakämppä aikoinaan kuopattiin. Sekin oli ihan mun lemppari.



10 kommenttia :

  1. Ei ole yhtään liian valkoista mun makuun. Just hyvä!
    Hassua, kun otit puheeksi Unelmakämppä-ohjelman, just sitä tässä kotona yks ilta muisteltiin. Sehän oli parasta viihdettä ikinä. Sisustusta ja ihmissuhdedraamaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Unelmakämppä oli niin mun lemppari. Tossa Avan sarjassa kämpät tosin on sellaisia pommeja, ettei Unelmakämpässä ollut noihin verrattuna paljon mitään hommaa :)

      Poista
  2. Ei todella ole liian valkoista vaaan tosi raikkaan näköistä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mun silmä ei oo varmaan vaan tottunut näin valkoiseen :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Sen vois mun mielestä startata uusiksi. Yks parhaista sisustusohjelmista koskaan.

      Poista
  4. Ei ole munkaan silmään yhtään liian valkoista, ainakaan näin kesällä. Toinen verho voisi toimia hyvin. Joku kuviollinen. Musta-valkoinen ;) Kiva muuten toi kattolamppu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin, jos laittais yhden Marimekon Hetkiä-verhon tuohon. Täytyy varmaan kokeilla.
      Kattolamppu on yks mun hulluimmista ideoista. Ei ollut ihan helppoa toi helmien sahaaminen :)

      Poista
  5. Tosi kaunis makkari ja onhan se valkoinen vaan kaunis. Mun on pitänyt seurata sitä sarjaa, mut oon ihan unohtanut sen. Kiitos kun muistutit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Toi sarja on niin lemppari, että pitää aina katsoa netistä, jos joku jakso on jäänyt katsomatta.

      Poista